Det var en fed oplevelse at være på stadion, vejret var lidt specielt. det var koldt i skyggen, drønvarmt på C-tribunen, men høj sol, kolde fadøl og et AGF hold i hopla, så har man en god eftermiddag. Virkelig træls med resultatet, FCK var bare utrolig kyniske idag.
Mest spændt var jeg ligesom mange på at se Wahlstedt, han gjorde en rigtig god figur i stortset alt pånær den ene sekvens. Det er ofte de små detaljer man skal kigge på, og hans fodskifte med bolden var dejlig hurtig og præcis i afleveringerne til medspillere. Han virkede også sikker i de aktioner han havde. Skal jeg komme med en vurdering her og nu, så har AGF skiftet målmand, og medmindre han dropper flere bolde, så er Wahlstedt nu førstemålmand i AGF. Kniber det, så glæder jeg mig over vi har en utrolig målmand i Jesper Hansen som afløser på bænken.
FCK´eren som skulle dække Links op, må være rundforvirret efter 70 min., for han løb lige igennem af flere omgange. Iøvrigt utrolig fedt når man sidder på C-tribunen og se hvor gode MEM og Links er sammen. De har et helt fantistisk samarbejde, det får vi forhåbentlig meget mere glæde af fremadrettet.
AJ var jeg også spændt på at se spille, det var bare en klassekamp af AJ. Sikker i sit spil, hurtig i løbeduellerne og gik med flere gange i angrebet.
Møllen var også 2 niveauer over de sidste par kampe, gik ubesværet forbi flere gange når han blev presset. Han spillede ikke perfekt, men klart bedre end tidligere i foråret.
Dialogen omkring PM, Bech og Badji vil åbenbart ingen ende tage. Alle holder skriger efter en angriber som kan banke 15-20 mål i kassen for sit hold. Sådan en spiller har vi heldigvis i AGF, kan det målsnit holde, så spiller PM hvergang. Idag kom han frem til 3 chancer som med god vilje have givet mål.
Bech og Badji udvikler sig med stormskridt og forskellen mellem de 3 spillere bliver mindre og mindre. Enhver kunne se hvad badji kan med hovedet da han kom ind igår. Nu skal vi bare have sat lidt slutprodukt på, så han er en topspiller.
Stemningen herinde på forum er generelt lidt nedtrykt, men personligt er jeg optimistisk på holdets og stabens vegne. Jeg er hverken utilfreds med spillerne eller træneren. Der arbejdes seriøst med holdet og vi har løftet os gevaldigt over de sidste 2 år.
Fedt endelig at se Duen i kamp, jeg forstår ikke helt hvordan Max Power kan være foran ham i køen. Jeg mener bestemt Duen skal have flere kampe, det kan umuligt være ringere end hvad Max Power tilbyder.