New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 234K
Transfervindue Sommer 2026
Det indikerer artiklen jo også, at Arnstad er i deres øjne.
Men de regner måske med at sælge Hjulmand.

Men god klub at sælge til. De skal vel betale 50+ for ham, og bliver han god, sælges han videre til England eller Spanien for 300+
Arnstad sælges i hvettfald ikke som 10’er. Synes dog også han var ekstremt god mod Viborg på en 8’er

Det indikerer artiklen jo også, at Arnstad er i deres øjne.
Men de regner måske med at sælge Hjulmand.

Men god klub at sælge til. De skal vel betale 50+ for ham, og bliver han god, sælges han videre til England eller Spanien for 300+
Arnstad skal ikke sælges under 120 mio. - så hellere beholde og forlænge. Der er desuden mulighed for et europæisk gruppespil hvor spillernes kan vises frem.

Jeg tænker 7 MEur +10% af overskud med næste salg.
Derfor kunne en klub som Sporting være et fint skridt (ser fra vores side).. smadrer han nu ligaen, så står Real jo klar med mindst 30MEur
Jeg har n underlig fornemmelse af, at klubben vurdere at man - hvis man får tilbudt 7 millioner euro - tænker han måske stadig er 6 millioner euro værd næste år, og dermed koster han kun 1 million i år.

Så tror jeg sgu ikke de sælger

Jeg har n underlig fornemmelse af, at klubben vurdere at man - hvis man får tilbudt 7 millioner euro - tænker han måske stadig er 6 millioner euro værd næste år, og dermed koster han kun 1 million i år.

Så tror jeg sgu ikke de sælger
Det regnestykke kan jeg egentlig også godt følge.

Problemet er bare, at vi skal simpelthen til at have nogle kontinuerlige store salg, hvis vi skal til at rykke os på transfers. Det ved klubben også.

Et salg af Arnstad til du €7-8M kan jo være det, der før, at vi får €10M for Emmery.

Vi skal imø lave mindst ét stort salg i år for at sætte gang i dynamikkerne.

Det regnestykke kan jeg egentlig også godt følge.

Problemet er bare, at vi skal simpelthen til at have nogle kontinuerlige store salg, hvis vi skal til at rykke os på transfers. Det ved klubben også.

Et salg af Arnstad til du €7-8M kan jo være det, der før, at vi får €10M for Emmery.

Vi skal imø lave mindst ét stort salg i år for at sætte gang i dynamikkerne.
Det er jeg med på, omvendt så har f.eks FCM jo nappet nogle år med ret store underskud for at holde på Simsir, Osorio og Franculino.

Det kan jo også være en investering i fremtidige indtægter, fra europæisk fodbold, at man holder sammen på et hold. Specielt når man har mistet 3 profiler uden indtægt.

Jeg tror Yakob ryger og så vil jeg ikke være overrasket hvis der kommer et bud på Emmery.

CV har vel egentlig kun et stille vindue lige nu såfremt, at han skriver med Carstensen og Jørgensen. Ellers er vi meget pressede på bredden.

Men lander han de to og en 9’er, så tror jeg, at han afventer to ting:
1. Europæisk lodtrækning for at vurdere chancer
2. Europæisk ligaspil

En heldig lodtrækning kan gøre, at han afventer, så man kan sikre sig gruppespil. Derved har man klarhed over behov og bedre tiltrækningskraft.

Men han er nødt til at hente en 9’er. Den kan han ikke vente med.

CV har vel egentlig kun et stille vindue lige nu såfremt, at han skriver med Carstensen og Jørgensen. Ellers er vi meget pressede på bredden.

2. Europæisk ligaspil

En heldig lodtrækning kan gøre, at han afventer, så man kan sikre sig gruppespil. Derved har man klarhed over behov og bedre tiltrækningskraft.

Det kan jeg slet ikke forestille mig han har.

Han ved truppen numerisk skal være større, derudover har han mistet

Patrick Mortensen 2.291 minutter
Felix Beijmo 2.784 minutter
Henrik Dalsgaard 2.418 minutter

Jeg tror han er under et voldsomt tidspres for at sikre vi kan stille med et stærkt forsvar i vores første kvalifikationsrunde

2. Europæisk ligaspil

Tror os mange glemmer at transfervinduet ikke engang er åbent endnu. Alle dem der siger CV ikke laver noget som helst, skal jo huske han reelt kun kan hente lejeaftalerne, også nogen transferfri spillere..
Men fuldstændig enig.

Tror os mange glemmer at transfervinduet ikke engang er åbent endnu. Alle dem der siger CV ikke laver noget som helst, skal jo huske han reelt kun kan hente lejeaftalerne, også nogen transferfri spillere..
Men fuldstændig enig.
Men det kræver jo trods alt også et vist arbejde. Tror FCK har brugt lang tid på Beijmo, og Brøndby på Mortensen

Latest posts

Back