New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 232K
Selvfølgelig- men det betyder vel ikke at der er en deal lige om hjørnet.
Nej. Mere en pointering af, at Lind måske sagde nej, men at vi måske har følere ude til 5-6 angribere udover ham lige pt.

Jeg er utålmodig, men ved også den bedste process er at tage det relativt roligt. Så det ikke er spillerne fra 30-50 der siger ja, og vi så ikke har plads til spillerne fra 1-15 hvis de efter et par uger også gerne vil.

Nej. Mere en pointering af, at Lind måske sagde nej, men at vi måske har følere ude til 5-6 angribere udover ham lige pt.

Jeg er utålmodig, men ved også den bedste process er at tage det relativt roligt. Så det ikke er spillerne fra 30-50 der siger ja, og vi så ikke har plads til spillerne fra 1-15 hvis de efter et par uger også gerne vil.
Helt enig. Med det ambitionsniveau der ligges for dagen med Lind, så er målet nok ikke at lande en angriber, der har AGF som første eller anden prioritet. Eller det håber jeg da ikke.

Helt enig. Med det ambitionsniveau der ligges for dagen med Lind, så er målet nok ikke at lande en angriber, der har AGF som første eller anden prioritet. Eller det håber jeg da ikke.
Det håber jeg egentlig. Jeg håber han er så god, f.eks. ham Laurtisen nede i Holland, der lige vil se om en af de større hollandske klubber vil have hamn, hvis han intet hører så er AGF holdet han tager til.

Last edited:
Ser ud til, at Legia har sat Mileta Rajovic til salg......ham har CV i hvert fald haft snøren ud efter tidligere

De vil have 20 millioner for ham.. Alderen er fin.
10 mål sidste sæson på tværs af Europa og den polske liga

Latest posts

Back