New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 357K
Det ligner en meget, meget tydelig linje. Og det er formentligt den eneste linje, der kan gøre AGF sportsligt konkurrencedygtige på klubbens budget relativt til konkurrenternes budget.

Jeg er alt for at forfølge en strategi men som nævnt løber han tør for spillere, der kender til klubben og skandinaviske spillere med niveau til toppen af Superligaen bliver kun dyrere i fremtiden i takt med de norske og svenske klubber får bedre økonomi og konkurrencen som i forvejen er benhård bare bliver endnu hårdere.
Det er jo absurd hvad no-name spillere bliver solgt for fra Sverige og Norge.

Budgetterne skal øges og det kommer ikke af at konsekvent hente spillere uden det store videresalgspotentiale med mindre akademi spillerne lige pludselig bare brager igennem men også her mangler vi at bevise, vi evner det.

Jeg håber, at Carstensen bliver, men hvis det går i vasken, vil jeg trøste mig lidt med, at Carstensens sæson i AGF i realiteten var svingende.
Ja, jeg synes dog ikke at det vil være fair af AGF, hvis vi springer fra nu. Men i den forløbne sæson har vi også fået Jakob Andersen tilbage, fået et gennembrud fra Emmery og set at Links også fungerer i højresiden. Så det er først kritisk, hvis vi sælger Links. Højer kan også være på vej og delvis være med til at give en backup på vwb.

Umiddelbart ligner det dog at CV spiller højt spil om nogle få millioner.

Latest posts

Back