New posts

Kamptråd Pokalturnering 21/22: runde 4 Onsdag d. 27.10.2021 kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 125
  • Views Views: Views 7K
10 minutter tilbage af forlænget spilletid og bagud med 0-2 på hjemmebane. Mod SøE's B-kæde. Og vi har skabt lige præcis ikke en skid.
Hold kæft hvor er jeg træt af det her!

Følgende er skrevet i affekt:
Måske er det på tide for alvor at kigge på, om DN er den rette mand til at føre AGF til det næste niveau. Jeg holder uendeligt meget af den mand, men vi har stået fuldstændig stille i '21 og skaber stadig mindre...

Last edited:
Jeg sidder og tænker på ét af de faste spørgsmål i Optimismebarometret.

Edit: for mig for en kamp ikke nogen forskel, men Jacob Nielsen er ikke verdens mest koldblodige mand.

Edit #2: jeg mener til gengæld at have set nok seriøse spørgsmålstegn denne sæson til at til at være ok med en velovervejet beslutning (der kan gå begge veje, afhængigt af ansvarsfordeling i transfer- og spillestil forvirringen, samt troen på evnen til at udvikle holdet)

10 minutter tilbage af forlænget spilletid og bagud med 0-2 på hjemmebane. Mod SøE's B-kæde. Og vi har skabt lige præcis ikke en skid.
Hold kæft hvor er jeg træt af det her!

Følgende er skrevet i affekt:
Måske er det på tide for alvor at kigge på, om DN er den rette mand til at føre AGF til det næste niveau. Jeg holder uendeligt meget af den mand, men vi har stået fuldstændig stille i '21 og skaber stadig mindre...

Jeg må erkende at jeg er på dit hold lige nu.

Når jeg ser på vores spillere, så ser jeg nogle som man, i mine øjne, kan forvente meget bedre spil fra end det vi har set i hele 2021.

Latest posts

Back