New posts

Kamptråd Pokalturnering 21/22: runde 4 Onsdag d. 27.10.2021 kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 125
  • Views Views: Views 7K
Tjo, men justeringer og ekstra træning eller ej, så vil jeg mene vi skal kunne slå Sønderjyske her midt på sæsonen ud fra hvad vi har set.
Selvom det har set skidt ud mod FCM og Randers her på det sidste, så taler vi trods alt Superligaens nummer 1 og 3 som vi er blevet pacificeret af.
Sandt nok - men vi blev ikke bare pacificeret. Vi blev kørt ud på røv og albuer.
Når jeg skriver, at jeg ikke kan se os slå SøE, så er det et øjebliksbillede, som er specifikt baseret på indsatsen i Randers og hvor meget tid vi har til at øve løbemønstre m.v. inden kampen mod SøE.
Det er faktisk min største bekymring lige nu: vi er tandløse offensivt og helt uden ideer, så hvis SøE kommer foran på et tilfældigt kludemål, så har jeg simpelthen ingen tiltro til, at vi kommer igen. Så det er en 50/50 situation i mine øjne - det hold der først får det der tilfældige mål vinder kampen.

Jeg vil gerne understrege at min grundpessimisme er meget unaturlig for mig, men er baseret på næsten et fuldt kalenderår med store offensive udfordringer. Vi har tabt til ringere hold end SønderjyskE (Larne, f.eks), og vi har været decideret tandløse meget, meget længe.

Det giver sig selv at jeg håber jeg tager fejl (det gør jeg heldigvis ofte, når det kommer til AGF), jeg kan bare ikke se, hvorfor folk tror, at vi på magisk vis vil slå SønderjyskE med nogen form for sikker margen.

Med en helt skadesfri trup bortset fra langtidsskadede Benjamin må der være slut med undskyldninger, al snak om genopbygning med mere. Vi skal bare videre mod et hold som SE.

Som en af analytikerne påpegede, stillede RFC med et halvt hold i sidste uge, som ikke var i klubben før sommerferien. Derfra lyder der ingen undskyldninger om genopbygning. Så stop det crap.

Med en helt skadesfri trup bortset fra langtidsskadede Benjamin må der være slut med undskyldninger, al snak om genopbygning med mere. Vi skal bare videre mod et hold som SE.

Som en af analytikerne påpegede, stillede RFC med et halvt hold i sidste uge, som ikke var i klubben før sommerferien. Derfra lyder der ingen undskyldninger om genopbygning. Så stop det crap.
Tænker også vi så småt er ovre genopbygningsfasen, men vi fik dog to nøglespillere ind på holdet i MA og Bundu, samt pga skader og form er brandhof og alberto også først lige kommet ind sidste 2-3 kampe. PM skadet og ikke i form i opstarten. Eric ikke med første par kampe.

Vi skal have point næste 4 kampe og stå så godt som muligt til sidste 5 kampe efter nytår, hvor vi skal være 100% fit og spillet sammen.

Og vi skal videre i pokalen. Giver det 60%
Og 40%+ for top6

Puha en ørkenvandring...
Ja-hatten vil pege på, at vi har bolden mest og har tilløb til mest.
Nej-hatten vil pege på Thorsteinsson og se træt ud. Spøg til side, så vil nej-hatten nok i virkeligheden bare pege på at der igen-igen ikke har været reelle, åbne chancer til AGF. På positivsiden har vi heller ikke givet det store væk...mod SønderjyskeEs B-kæde. :confused:

Latest posts

Back