New posts

Oddset Pokalen 2025/2026

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 401
  • Views Views: Views 23K
Vildt nok af Brøndby og FCN åbenbart aldrig har mødt hinanden i pokalen før. FCN vandt så fortjent det første møde. Brøndby spillede sig ikke frem til ret meget og virker som et hold der helt sikkert har et par gode spillere der kan afgøre nogle kampe, men jeg synes ikke de spillemæssigt er særligt imponerende, så hvis vi selv kan bevare lidt momentum kan vi måske også hægte dem af i ligaen inden et slutspil, så de højest får en mulighed i CoL næste sæson.

Worst case to best case:
FCM
FCK
FCN
VFF
OB
VB
EFB
I nuværende form kunne man måske diskutere om ikke FCN er værre end FCK, det giver også en kamp på plastic, og jeg ved heller ikke om VB eller EfB er nemmest eller sværest, det kan komme an på hvordan de ligger i ligaerne på det tidspunkt, men det er også mere en detalje. Lad os bare få et af de hold fra den nederste halvdel af den liste, så er jeg godt tilfreds.

I nuværende form kunne man måske diskutere om ikke FCN er værre end FCK, det giver også en kamp på plastic, og jeg ved heller ikke om VB eller EfB er nemmest eller sværest, det kan komme an på hvordan de ligger i ligaerne på det tidspunkt, men det er også mere en detalje. Lad os bare få et af de hold fra den nederste halvdel af den liste, så er jeg godt tilfreds.
Vi har ikke tabt til nogen af dem endnu i denne sæson
:)

Men jeg vil trods alt tage FCN alligevel.

Latest posts

Back