New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 443K
Nyheder om andre klubber
Mikkel Beckmann mener ikke at det er et sundhedstegn, at Brøndby i denne sæson har har slået ind på en helt anden kurs, nu henter man danske trænere og danske spillere til. Det er positivt at man har erkendt at det man gjorde i sidste sæson ikke fungerede, men det er kontinuitet der skaber succes i fodbold og når man skifter kurs, så tager det tid inden man kan få udbytte af det kursskifte.

Første snapshot er 6. juni, 2008.
Før mtac var vel foreveragf.dk med Bjørn Dues fyldige træningsrapporter. Jeg mener at huske, at en del brugere sagde fra over for forum på mtac, da Daniel Carlsen fik lov at sprede nynazistisk propaganda uden konsekvens. Ret mig endelig hvis jeg husker forkert, men det var deromkring, jeg selv fandt vej hertil.

Før mtac var vel foreveragf.dk med Bjørn Dues fyldige træningsrapporter. Jeg mener at huske, at en del brugere sagde fra over for forum på mtac, da Daniel Carlsen fik lov at sprede nynazistisk propaganda uden konsekvens. Ret mig endelig hvis jeg husker forkert, men det var deromkring, jeg selv fandt vej hertil.
Der manglede i hvert fald i udtalt grad moderation i slutningen på MTAC, som jeg husker det.

Hvad med Peter V M, der var meget aktiv herinde og så søgte væk, til MTAC?

Last edited:
Det var vel Peder V. Mikkelsen der introducerede nogle ret omfattende kamptråde herinde. Men det var mit indtryk at han blev mobbet ud herfra. Husker ikke helt, hvad kontroverserne gik ud på.
Var der ikke noget med, at den stakkels mand blev alvorligt syg?

EDIT: @Rastapopoulos havde skrevet at han ikke blot var syg, men desværre død.

Det var vel Peder V. Mikkelsen der introducerede nogle ret omfattende kamptråde herinde. Men det var mit indtryk at han blev mobbet ud herfra. Husker ikke helt, hvad kontroverserne gik ud på.
Mobning vil jeg på ingen måde kalde det - som jeg husker det havde han det med at tage det lidt for nært nogle gange når folk var uenige med ham.

Men han var en regulær støvsuger til at finde AGF-historier i medierne, så man behøvede slet ikke tjekke andre medier da han var aktiv. Er ked af at høre han er gået bort.

Peder V. Mikkelsen blev ikke mobbet ud.
Han valgte selv at gå efter noget kritik af hans ageren på forum.
Om han gik i vrede eller som en protest, det fandt jeg aldrig rigtig ud af, men det var et clean cut. Det må man give ham.

Han fortsatte GF-debatten på twitter og i følge folk på twitter, så døde han meget pludseligt i sit hjem.

Peder V. Mikkelsen blev ikke mobbet ud.
Han valgte selv at gå efter noget kritik af hans ageren på forum.
Jamen, så er vi egentlig enige, bare formuleret på forskellige måder.

Man skal altid huske at andre ikke nødvendigvis er så tykhudede som en selv, når man kritiserer deres debatform. En skikkelse som Ceres, som virkelig bidrog med meget herinde, forsvandt på lignende måde. Ved så ikke, om han dukkede op under et andet navn senere.

Fcm trak Besiktas i EL kvalifikationen. Det er alligevel en klub med en vis størrelse men det er vel dem som de gerne vil måles op imod.

Ja de trak Besiktas for en måned siden til den 2. Runde af EL, som spilles nu. I dag blev det afgjort at de møder enten det norske tophold Tromsø eller Hradec Kralove fra Tjekkiet, hvis de slår Besiktas.

Latest posts

Back