New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 418K
Nyheder om andre klubber
Det er velkendt, at FCM har været i dialog med RNK gennem flere vinduer. Jeg tænker ikke, det er en pludselig indskydelse.

FCM får høj, høj kvalitet og stor international erfaring. RNK er vel bedre end Billing.

De får kultur og hjerteblod. Det har vi netop vist, at man kan vinde mesterskaber på.

Og så får de omtale og kæmpestor signalværdi. Det virker som benzin på bålet for dem.

Jeg kan godt forstå deres ageren, selvom jeg synes, det er alt for mange penge at skyde efter en højreback.

Vi diskutterer tit, at der er et loft for, hvad danske klubber kan hente. FCM smider i min optik her kassen for at bryde gennem loftet. Det giver god mening, når man har de midler, FCM har.
Apropos tidligere spillere er det da en der nok er lidt over hvad de ellers kunne hente og når de har masser af penge giver det god mening. Det er jo heller ikke sådan at de så ikke også kan gå ud og købe et par andre dyre spillere.

Skal vi ik' liiiiige smide en SMS til hans bagland - just for the fuckery ...? 😏
Det er i mine øjne en temmelig tåbelig beslutning. Han kender slet ikke Rasmus Nissen Kristensens rolle på holdet, og hvordan han vil komme ud af det med sine holdkammerater.

Jeg håber aldrig, vi forsøger at rykke ved hierakiet på den måde ved at sætte en nytilkommen øverst i pyramiden, nærmest inden han er tiltrådt.

Det er sådan noget, der kan ødelægge til omklædningsrum. Vild beslutning.

Jeg håber, af Mads Bech er en ærgerrig, intrigant og bitter satan, der sætter lus i samtllge skindpelse, læderbukser, udstoppede ræve, og hvad dælen de ellers har i Ikast og omegn.
Det vil være fantastisk, hvis truppen gik i krak på grund af interne skærmydsler udløst af hans degradering.

Jeg håber, af Mads Bech er en ærgerrig, intrigant og bitter satan, der sætter lus i samtllge skindpelse, læderbukser, udstoppede ræve, og hvad dælen de ellers har i Ikast og omegn.
Det vil være fantastisk, hvis truppen gik i krak på grund af interne skærmydsler udløst af hans degradering.
Ja, det er vel ikke dem der skyder ulve og udstopper dem? :D

I at det ikke betyder noget, eller det gør?

Alt hvad jeg har oplevet, så har hierakiet været vildt vigtigt og ikke til at spøge med, bogstavelig talt
Det betyder ikke det store, hvem der bærer bindet, når det sker som her. Hierarkiet er vigtigt, men det handler om andet end et bind, og Bech vil stadig være en af de øverste i hierarkiet i FCM.

Jeg er mest på @mphs side her, men dog ingen erfaring på eliteplan.

Det kan sagtens gøres kluntet, men også elegant. Hvis nu RNK havde været i klubben et par uger og var naturlig leder, ville det være oplagt af Tulle at fortælle Bech at den skifter.

Det der er sket her fremstår mere kaotisk, hvor RNK får bindet, nærmest som stod det i kontrakten. Det kan sagtens være en beslutning fra toppen, og så er det da dumt. Men selvom fodboldspillere formentlig har store tanker om sig selv, er det heller ikke svært at se RNK som noget ekstraordinært.

Billing kom også med noget ekstra og man kan da undre sig over han ikke blev anfører i forbindelse med sit skifte.

Truppen kan vurdere rimeligheden generelt, og efterfølgende om RNK agerer som anfører.
Bech kan sagtens opfatte det som en degradering og blive utilfreds. Men hvis der stadig er spilletid og en god, ny anfører tror jeg hurtigt det er glemt igen.

Latest posts

Back