New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 418K
Nyheder om andre klubber
Graulund var notorisk på vej videre da Ove rev anførerbindet af ham. Det kan være et kæmpe nederlag.

Jeg tror også paddy var eksploderet hvis han var blevet fyret som anfører.
Der er forskellige måder at få revet anførerbindet af på. Her er det ikke degradering - han er stadig i toppen af hierarkiet og er sikkert blevet hørt for flere uger siden. Jeg kan ikke se, at det er dramatisk det her - og så har jeg erfaring fra elitesport at trække på i denne sammenhæng.

Det betyder ikke det store, hvem der bærer bindet, når det sker som her. Hierarkiet er vigtigt, men det handler om andet end et bind, og Bech vil stadig være en af de øverste i hierarkiet i FCM.
Det vil han sandsynligvis, og det er naturligvis ikke flået af ham, men sket i en samtale.

Jeg er dog stadig af den overbevisning, at det ikke bare er et bind om armen. Hos os betød det, helt øjensynligt, noget for Patrick Mortensen at have det på. Så ved en indskiftning af ham, skulle Beijmo bruge energi på at sprinte op på midten, og Patrick skulle løbe mod midten frem for op på sidste linje, for at få et bind om armen.

Det er i FCM en markant ændring af et hierarki.

Tullberg siger jo også, at Bech skal være skuffet.

Tullberg siger også, at der er et nyt hierarki.

Så Bech er ikke ligeså tilfreds i dag som han var sidste onsdag.

Der er forskellige måder at få revet anførerbindet af på. Her er det ikke degradering - han er stadig i toppen af hierarkiet og er sikkert blevet hørt for flere uger siden. Jeg kan ikke se, at det er dramatisk det her - og så har jeg erfaring fra elitesport at trække på i denne sammenhæng.

Det er stadig lidt sjovt at gøre inden han rigtig er tiltrådt. I min verden havde det været mere naturligt at lade ham starte og viste han så evnerne, så overtog han det ganske naturligt.
Her virker det måske mest som om man bare bestemmer sig på forhånd eller han har krævet det.

Har (desværre) selv kun erfaringer fra højt ungdomsniveau og havde en træner der prøvede det samme - han fortrød stort, da truppen ikke ønskede skiftet. Derfor måtte han lave det om igen - den nye fik ikke et ben til jorden og trænerens autoritet blev undermineret.
Sådan behøver det slet ikke forholde sig her og alt kan være godt - det må tiden vise.

Iflg. Tullberg selv var Mads Bech ikke viderelig begejstret. Det bind kan betyde utroligt meget for nogen, andre er ligeglad men pointen er også mere, man øjeblikkeligt gør en ny spiller til anfører. Det kan snildt skabe uro i en trup.
Det kan det. Bestemt. Jeg tror dog ikke, det er tilfældet her. Det er en dansk landsholdspiller med stor FCM-historik, der vender tilbage. Det er ikke specielt kontroversielt.

Det er stadig lidt sjovt at gøre inden han rigtig er tiltrådt. I min verden havde det været mere naturligt at lade ham starte og viste han så evnerne, så overtog han det ganske naturligt.
Her virker det måske mest som om man bare bestemmer sig på forhånd eller han har krævet det.

Har (desværre) selv kun erfaringer fra højt ungdomsniveau og havde en træner der prøvede det samme - han fortrød stort, da truppen ikke ønskede skiftet. Derfor måtte han lave det om igen - den nye fik ikke et ben til jorden og trænerens autoritet blev undermineret.
Sådan behøver det slet ikke forholde sig her og alt kan være godt - det må tiden vise.
Det lugter lidt som en del af pakken omkring NK, og hans hjemkomst.

Hvis der er en naturlig aura omkring ham, som Tullberg nævner og hvis f.eks han og Billing er dem der leder holdet på banen og til træning, så behøver de måske ikke bindet. Så kunne det måske give mening med en spiller i toppen af hierakiet der kunne være stødpude mellem de to alfahanner og resten af truppen.

FCM har afvist et bud på cirka 90 millioner på Simsir. Det er fra en tyrkisk klub. Hvor jeg tror han har størst værdi. Han skulle vist selv meget gerne ville til Frankrig, men Lille byder mindre.

Spændende hvad han ender med at blive solgt for

Ikke mere er mit bud. Jeg håber, at de kommer ned på jorden med deres opskruede priser.

Ikke mere er mit bud. Jeg håber, at de kommer ned på jorden med deres opskruede priser.
Osorio tror jeg de får en formue for, Simsir er jeg lidt mere lunken overfor. Dels pga alder, og så hans defensive egenskaber som man trods alt skal kunne mestre.

Han scorede 2 mål og lavede 4 assist mod Top 6 holdene i Grundspillet. I Slutspillet 1 mål og 2 assist (to mod Sønderjyske).

Fremragende spiller, men klart bedst på et hold der dominere på bolden.

Osorio tror jeg de får en formue for, Simsir er jeg lidt mere lunken overfor. Dels pga alder, og så hans defensive egenskaber som man trods alt skal kunne mestre.

Han scorede 2 mål og lavede 4 assist mod Top 6 holdene i Grundspillet. I Slutspillet 1 mål og 2 assist (to mod Sønderjyske).

Fremragende spiller, men klart bedst på et hold der dominere på bolden.

Jeg er faktisk også lidt i tvivl om de får lige så meget for Osorio, som de forventer. Har han de offensive sats, som gør, at et salg i 20m EUR er muligt? Dertil er hans tilbøjelighed til at tabe hovedet heller ikke til hans fordel. Men han har selvfølgelig lagt meget på defensivt, hvilket tæller meget i en pengestærk liga som den engelske.

Lad os se!

Latest posts

Back