New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 379K
Nyheder om andre klubber
TV2 skriver også, at BØF vil satse mere på masterclass.

Hvis det er rigtigt, så ku det godt lugte af, at de er ved at give op på at konkurrere om titler på kort sigt. Det synes jeg alligevel er ret tankevækkende.

Hvis det er rigtigt, så ku det godt lugte af, at de er ved at give op på at konkurrere om titler på kort sigt. Det synes jeg alligevel er ret tankevækkende.
Det synes jeg altid de siger, når de skifter i organisationen :-)

Det mest irriterende ved Beijmos skifte, er alt det fokus det får i næste sæson. Hvert møde med FCK kommer til at handle om ham.
.
Tjoh - men vi kunne jo også bare fokusere på det hold vi nu støtter - nu - og støtte det 🤍💙
Jeg synes det er så meget mere konstruktivt at støtte dem vi har, jeg mener, hvor har du dit fokus: der hvor du gerne vil være, eller der, hvor du ikke vil være?

Det er meget tankevækkende. Det er et år tidligere end ventet. Nu kommer sæsonen endelig, som GFH formentlig har lagt hele deres strategi efter. Og så skruer de op for brugen af helt unge spillere.

Med mindre TV2 har overfortolket lige rigeligt. Jeg kunne godt se for mig, at der bliver købt mindst 2-3 nye, dyre performance-spillere til at erstatte lejespillerne, og at man så samtidig øger spilletiden til de spillere, de allerede er i gang med at køre ind.

Tjoh - men vi kunne jo også bare fokusere på det hold vi nu støtter - nu - og støtte det 🤍💙
Jeg synes det er så meget mere konstruktivt at støtte dem vi har, jeg mener, hvor har du dit fokus: der hvor du gerne vil være, eller der, hvor du ikke vil være?
Meget enig.

Nøj hvor var Beijmo god og vigtig for AGF. Hvor var det fedt da vi vandt mesterskabet med Beijmo som central del. Og ja, det gør sgu ondt han skifter til FCK. Nåh, fokus på AGF, hvem mon CV hiver hjem.

Jeg bliver generet over hvad jeg ser som retrospektive forsøg på at skrive Beijmo mest muligt ud af historien, fordi man efterfølgende er blevet sur på ham. Han leverede og skal respekteres for det.

Det generer mig også når nogen ønsker ham ondt, og at så mange tilsyneladende er efter ham på de sociale medier. Men det er noget andet end at skrive ham ud af AGFs nyere historie. Og så længe det ikke er chikane, er vi bare ude i hvad jeg ser som et sted mellem halvsløj og utroligt dårlig stil (afhængigt af hårdhedsgraden). Men det er smag og behag.

Last edited:
Alle gf spillere der er kommet til fck har været en succes. Diks, Grabara og stage alle solgt til bundes indenfor 2 år. Mads Emil mangler dog stadig at bryde igennem. Kan der ikke indføres konkurrenceklausul, som vi kender fra det private arbejdsmarked? Jeg drømmer nok for meget.

.

Fuldstændig enig. Engang var Beijmo AGF-spiller. Der betød han alt muligt. Nu er han FCK-spiller. Så er han ligegyldig.

Lad os fokusere på dem, vi har - og ikke mindst drømme om dem, vi måske kan få.

Alle gf spillere der er kommet til fck har været en succes. Diks, Grabara og stage alle solgt til bundes indenfor 2 år. Mads Emil mangler dog stadig at bryde igennem. Kan der ikke indføres konkurrenceklausul, som vi kender fra det private arbejdsmarked? Jeg drømmer nok for meget.

Det er jo bare pengenes magt. Vi skal meget tættere på dem økonomisk for at kunne konkurrere med dem, men i mellemtiden kan du da også glæde dig over at de nu skal betale ekstra hvis de vil købe spillere her og at vi samtidig bevæger os derhen hvor vi tilsvarende kan hente spillere fra et højere niveau. En spiller som MEM er ikke kun et eksempel på at FCK kan købe dyrt ind i AGF, men også at det var mere interessant for MEM at tage til AGF end andre Superligaklubber der formentlig også var interesserede.

Jeg vil gerne understrege at jeg synes Beijmo er en dygtig spiller og vigtig for vores mesterskab og at han da meget gerne måtte have forlænget opholdet, men vi har gennem lang tid snakket om at det er holdet der bærer det, så selvom der også er profiler og spillere der er en del bedre end den gennemsnitlige Superligaspiller, er det ikke kun efterrationalisering at sige at det spillemæssige niveau kan erstattes.

Man kan sige at Beijmo ikke tænkte helt klart da han kom med den udtalelse om AGF. Det er svært at vide om han mente det, men mon dog FCK først har henvendt sig efter sæsonen, det bliver også lidt svært at tro på. Kommentaren om at AGF’s fans da må kunne forstå det virker noget væk fra skiven fra en spiller der har deltaget i adskillige kampe mellem de to klubber og for få dage siden sugede al den glæde og eufori over mesterskabet til sig han kunne. Med rette, men så skulle man tro han forstod hvorfor nogle bliver sure. Den positive udlægning af det er, at han heller ikke er glad for det og derfor vil have det til at fremstå som om det hele lige pludselig skete for et par dage siden, det fungerer bare ikke så godt at sige at det er andre der skal tænke sig om.

Mht nogle af de kommentarer til ham er de selvfølgelig helt utilstedelige, men udstiller også bare afsenderne. Jeg håber man er opmærksom på om noget går over i direkte trusler der skal involvere politiet.

Jeg er helt sindssygt skuffet over Beijmo. Han var så også til salg.
Omvendt har jeg det også sådan, at lige så lidt, som han vidste hvem AGF var for 4 år siden, vidste jeg hvem han var for 4 år siden. Han er IKKE Århus-dreng, vi har altid vidst, han var på gennemrejse.
For et år siden tænkte jeg (og vist mange andre herinde), at vi måske skulle forsøge at sælge ham - han havde haft en støt nedadgående formkurve stort set hele sidste sæson.

I AGF er det holdet, der er stjernen. Vi kan tåle afgange. Vi var mange, der var utrygge ved MEMs afgang, men holdet trådte igen i karakter.
Vi er måske kortvarigt svækket af Beijmos afgang, men han er ikke uundværlig og den bedste hævn er at leve godt (i denne sammenhæng må det betyde at slå FCK og slutte over dem i tabellen). Så skal vi ikke se, om dét kan lade sig gøre.
Næstbedste hævn må være en møgfed europæisk kampagne, og en pokaltitel.

Latest posts

Back