New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 377K
Luk. Røven!

Sig du ikke fatter hvad folk er sure over uden at sige det.

Der bliver slået rekord i pifte lydstyrke. Og så kan han jo tænke over hvorfor det ikke sker for Mads Emil.
Han elsker når modstandernes fans pifter af ham, det er så tydeligt at han altid er blevet super motiveret af det. Må jeg foreslå larmende stilhed i stedet? Det er nok det eneste, hans ego måske vil bemærke.

Han elsker når modstandernes fans pifter af ham, det er så tydeligt at han altid er blevet super motiveret af det. Må jeg foreslå larmende stilhed i stedet? Det er nok det eneste, hans ego måske vil bemærke.
Lige præcis. Inter ville ramme ham hårdere end at blive ignoreret. Det er min store drøm. Det ville være det ultimative statement

Aner ikke troværdigheden men hvis det passer med Lille, har jeg nok skudt noget over Simsirs transferpris.

2,2 mio følgere er alligevel en sjat.

De smed €15M for Haraldsson i FCK, men det er alligevel et par år siden. Deres transferrekord er €27M jf. transfermarkt, men det var tilbage i 20/21.

Lille skal spille Champions League, så de mangler nok ik penge. Mon ik de sælger ham for omkring de €15-17M.

TV2 skriver også, at BØF vil satse mere på masterclass.

Hvis det er rigtigt, så ku det godt lugte af, at de er ved at give op på at konkurrere om titler på kort sigt. Det synes jeg alligevel er ret tankevækkende.

TV2 skriver også, at BØF vil satse mere på masterclass.

Hvis det er rigtigt, så ku det godt lugte af, at de er ved at give op på at konkurrere om titler på kort sigt. Det synes jeg alligevel er ret tankevækkende.
Det synes jeg altid de siger, når de skifter i organisationen :-)

Latest posts

Back