New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 521K
Nej, vi må forstå at fck og tildels fcm ER dansk fodbold, og derfor er det kæmpe stort at de rige bliver rigere, og dermed laver større og større afstand til de andre.

KEP må være helt hudløs på dilleren idag.

Han er virkelig ved at snakke sig så hot på fck. Billing ville altid vælge FCK og FCM, også selvom alt hans familie bor relativt tæt på herning. Wirtz var heller ikke skiftet til Liverpool, hvis fck ville have ham. Det er jo KONGEKLUBBEN.

Andre end mig der har KEP som den mest nederen "ekspert"?

KEP, Graulund og Gravesen er alle spillere der var en smule kontroversielle som spillere og derfor "selvfølgelig" må være interessante eksperter og når det så viser sig at de heller ikke rigtig har så meget mere end det at basere deres ekspertstatus på, bliver de snarere et irritationsmoment for de seere der sætter saglighed og indsigt i højsædet.

Graulund er vel mest kampkommentator mens KEP og Gravesen er i studiet, så det er ikke helt samme roller, men ift Graulund har jeg også en irritation over at man, udover manglende faglige input, ikke har haft et kriterie om at man skal kunne tale nogenlunde korrekt og kunne gennemføre en sætning uden at sige "altså" tre gange.

Problemet er jo også at det kan være kamp man gerne vil se, hvor det er lidt nemmere at undgå alle de der programmer udenom, hvor jeg nok også bare må konstatere at jeg heller ikke er i målgruppen. Så snart KEP toner frem på skærmen kan man bare skifte kanal. Heldigvis kommenterer Graulund sjældent (eller aldrig?) AGF.

Mht Eriksen opstår tanken om FCK selvfølgelig også fordi han ikke er skiftet et andet sted hen endnu og det kunne have noget at gøre med om FCK kvalificerede sig til CL. I så fald skal han vel præsenteres op til næste kamp. Han kan også afvente andre holds kvalifikation. Jeg forstår godt hvis han ikke lige vil til OB, sportsligt niveau og spillestil taget i betragtning, men al snak om at ville hjem til OB falder lidt til jorden hvis han først lige vil omkring FCK et par sæsoner.

Dejlig aften! Endnu engang misser brøndby Europa, og endnu engang ser GFH ind i at hælde flere penge i et bundløst hul.

Det hjælper på humøret ovenpå at de 2 fc bastarder kom videre.
Det kan betyde to ting, som jeg ser det.

En nedjustering i morgen og GFH der stadig tror på det, og poster penge inprojektet.

Et salg af Bischoff for at lukke det her hul

Latest posts

Back