New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 647K
Ny Ceres Park
Er der nogen, som ved, hvordan sæsonkortpladserne bliver fordelt? Vi har to guldkort på C5 Øvre - hvor dælen mon vi ender henne?

Jeg synes sgu også, det ser en smule Temu-agtigt ud. "Dem der ikke hopper, de elsker livet." Skidtet kommer sgu til at gynge som Kombardoen i høj sø, når vi scorer.
Jeg går næsten ud fra at man skal være "venner" i systemet og så er der én der går ind og vælger pladser. Enten faste eller fra gang til gang.

....og her fra idag, hvor monteringen af sæder på øst-langsiden pågår. 13 rk modsat på syd-endetribunen, hvor der i den ene ende er sæder i 15 rk......den lange øst-tribune er trods kun 13 rk meget stejlere og højere end endetribunerne
Tænkte jeg måtte lægge disse billeder op straks for at komme før Dennis Bjerre fra Stiften :D, som jeg overhørte sige sit navn i mobilen...han gik med kamera, så der kommer nok noget fra dem også
Er den hvide linje i bunden af det ene billede sidelinjen, @KejserJohn ? I så fald skal vi fandeme have overforsikret samtlige spillere samt udvidet truppen med 10-12 ekstra snuder. Og hyret en fætter, der kan afvikle indkast uden tilløb. Havde Horsens ikke sådan et gut engang?

Fuck. Det lyder ikke godt. To år med stoleleg er sgu lige i overkanten.
Jeg går ud fra at det er faste pladser, for de fleste sæsonkort har jo nogen de følges med. Det vil være en kæmpe pain hvis der er én person i gruppe der hver kamp skal ind og besætte sæder. Så bliver man hurtigt træt af det.

Er den hvide linje i bunden af det ene billede sidelinjen, @KejserJohn ? I så fald skal vi fandeme have overforsikret samtlige spillere samt udvidet truppen med 10-12 ekstra snuder. Og hyret en fætter, der kan afvikle indkast uden tilløb. Havde Horsens ikke sådan et gut engang?
Nej! Banen er ikke “ streget “ op endnu. Og iøvrigt har jeg også guldkort på C5øvre….og er på bar bund ift hvad der kommer til at ske. Jeger ikke et sekund i tvivl om, qua færre pladser, at vi med kort skal “ signe os op “ til plads for hver kamp. Og jeg tror umiddelbart ikke vi får samme plads fra gang til gang, men er uvidende om det. Der kommer sikkert noget fra førerbunkeren….

Nej! Banen er ikke “ streget “ op endnu. Og iøvrigt har jeg også guldkort på C5øvre….og er på bar bund ift hvad der kommer til at ske. Jeger ikke et sekund i tvivl om, qua færre pladser, at vi med kort skal “ signe os op “ til plads for hver kamp. Og jeg tror umiddelbart ikke vi får samme plads fra gang til gang, men er uvidende om det. Der kommer sikkert noget fra førerbunkeren….
Jeg har lige skrevet til billetkontoret for at høre, hvordan de indretter systemet. Frygter sgu stolelegen. Hvis vi med guldkort kommer forrest i køen og kan vælge frit, bliver det sgu jævnt nederen at have sølv, for så vil mange af restpladserne sikkert befinde sig i mindre klumper/enkeltsæder rundt om på de tre tribuner, hvor kniv og gaffel-folket med halvtaget ikke hører til.

Jeg har lige skrevet til billetkontoret for at høre, hvordan de indretter systemet. Frygter sgu stolelegen. Hvis vi med guldkort kommer forrest i køen og kan vælge frit, bliver det sgu jævnt nederen at have sølv, for så vil mange af restpladserne sikkert befinde sig i mindre klumper/enkeltsæder rundt om på de tre tribuner, hvor kniv og gaffel-folket med halvtaget ikke hører til.
Fint...du må lige skrive hvad de svarer. Tak!

Det nye stadion bliver uden et populært vandingshul på ruten.

Med alle de millioner, der i stadion, burde man kunne købe alt inventaret og lave en Bulle-memorial bar på det nye stadion.

Det ville være et "design-element" jeg kunne forstå

Fint...du må lige skrive hvad de svarer. Tak!
Så er der svar fra AGF på mit sædevalgsspørgsmål:

"Der kommer ikke til at være faste pladser til hver kamp når vi rykker ud til Vejby.
Hvordan det hele kommer til at foregå helt præcist er vi stadig ved at få fastlagt. Der vil komme information ud til alle sæsonkortholdere omkring det endelige setup lige så snart vi har det hele på plads :)"

Fuck en nitte. Det ender sgu sikkert med at blive en minipokalfinalecomputerkøsituation uge efter uge, hvor eksempelvis de åbner for pladsbooking klokken 10 om mandagen inden den kommende hjemmekamp, så man skal hoppe i kø i præcis det sekund, de åbner, og så ellers satse på, at man kan have browseren åben, til man står for tur.

Nogen der har en idé om, hvor mange sæsonkort/billetabonnementer, der er udstedt i de forskellige kategorier?
Nogen der ved, hvor mange pladser der bliver til menig mand, når udebanefans samt kniv-og-gaffel-folket har sat sig på deres del af kagen?
Nogen der ved, hvorvidt man allokerer et fast antal løssalgsbilletter på bestemte områder, så man er sikker på, det fortsat er muligt at kunne købe sammenhængende pladser?
Nogen der kender fordelingen af siddepladser vs. ståpladser for menigmand?

Hold kæft, hvor er jeg træt af det her.

Mon ikke det ender med at Guld bliver "lukket" ind først. Og så kan de købe fx 4 pladser, og så videre derned af? På den måde bør det være muligt at få pladser ved siden af hinanden ret stabilt.
Enig, sandsynlig model. Men det risikerer at gøre det jævnt vanskeligt, hvis man bare er tre sølvtyper, der gerne vil sidde sammen, i fald guldfolket er i stand til at plukke kvit og frit. Jeg vil godt nok også blive træt af at ryge ned bag målet og havne bag en halvhøj type. Så tror jeg ikke, jeg kan se hele banen med den pauvre hældning, som tribunen ser ud til at have jf. billederne. Så det vil stadigvæk betyde, at man skal sidde klar ved computeren på et fast tidspunkt hver anden uge, hvis man vil være sikre på fornuftige langsidepladser.

Men AGF har 5000 sæsonkort holdere og der er plads til 9000 (Foruden VIP og udebane). Så der bør være plads til alle ;) OGSÅ hvis man vil sidde sammen

Normalt plejer "vinduet" at være 2 dage pr chunk der har adgang.

Alle bliver naturligvis nødt til at udvise noget konduite ift den midlertidige løsning. Oplevelsen bliver markant forringet, og jeg tror JNs "kult oplevelse" aftager rigtig hurtigt. De 1½ år vi skal være der bliver for de hardcore AGFere. Jeg tvivler meget stærkt på vi har udsolgt til alle kampe.

En FCN kamp hvor det regner bliver vel 6-7000 i alt.

Men AGF har 5000 sæsonkort holdere og der er plads til 9000 (Foruden VIP og udebane). Så der bør være plads til alle ;) OGSÅ hvis man vil sidde sammen

Normalt plejer "vinduet" at være 2 dage pr chunk der har adgang.

Alle bliver naturligvis nødt til at udvise noget konduite ift den midlertidige løsning. Oplevelsen bliver markant forringet, og jeg tror JNs "kult oplevelse" aftager rigtig hurtigt. De 1½ år vi skal være der bliver for de hardcore AGFere. Jeg tvivler meget stærkt på vi har udsolgt til alle kampe.

En FCN kamp hvor det regner bliver vel 6-7000 i alt.
Det er jeg enig i. Tror også hurtigt, vi falder til under 10.000 i snit. Udsolgt til de store kampe, og ellers tror jeg, løssalgsfolket lurepasser for at se, hvordan vejret bliver. Det bliver den koldeste oplevelse i verden, medmindre solen skinner.

Er du sikker på at vi kun er 5000 sæsonkortholdere?
Det tal har var fremme tidligere, men det var inden de lukkede for sæsonkortsalget, da det var stigende.
Selv hvis vi kun er 5.000 sæsonkortholdere, kan langsiden hurtigt blive et kludetæppe af huller, når folk begynder at plukke favoritpladser i mindre grupper, medmindre de udvikler et smart billetsystem, der gør, at man kun kan booke helt op til hinanden, så det vil være umuligt at have enkeltstående tomme pladser.
Endetribunen med udbanefans tror jeg også bliver en blandet fornøjelse, hvad belægning angår, for den del af afsnittet, der er beregnet til AGF-fans.

Jeg har fået fortalt at vi har ca 5.000 sæsonkortholdere / billetabonnementer. Jeg er dog usikker på, hvorfra :D Tror dog ikke det er helt ved siden af.

Personligt har jeg opsagt mit billetabonnement, jeg kommer simpelthen ikke nok til Vejlby til det giver mening at fortsætte.

Som tidligere nævnt, Vejlby stadion skal virkelig opleves, når man har gjort det et par gange, tror jeg også de fleste har fået "kult oplevelse" nok for nu ;)

Så bliver det selvfølgelig federe når vejret spiller og de store hold kigger forbi.

images-1.fill.size_2000x1282.v1611702288.png
....og her fra idag, hvor monteringen af sæder på øst-langsiden pågår. 13 rk modsat på syd-endetribunen, hvor der i den ene ende er sæder i 15 rk......den lange øst-tribune er trods kun 13 rk meget stejlere og højere end endetribunerne
Tænkte jeg måtte lægge disse billeder op straks for at komme før Dennis Bjerre fra Stiften :D, som jeg overhørte sige sit navn i mobilen...han gik med kamera, så der kommer nok noget fra dem også

Hmm, de der tribuner…

Det er jeg enig i. Tror også hurtigt, vi falder til under 10.000 i snit. Udsolgt til de store kampe, og ellers tror jeg, løssalgsfolket lurepasser for at se, hvordan vejret bliver. Det bliver den koldeste oplevelse i verden, medmindre solen skinner.
Hmm, jeg tror og håber I undervurderer effekten af at komme så tæt på banen. Jeg er sikker på at fodboldoplevelsen — særligt fra langsiden — bliver helt speciel, da spillerne er tættere på tribunerne end noget andet sted i topfodbold i DK. Hældningen på endetribunerne gør mig dog mere tvivlende på oplevelsen herfra.

Dertil kan begrænsningen af udbudet af billetter også have en positiv effekt på hastigheden af billetsalget. Når løssalget indebærer så relativt få billetter, så er det med at være hurtig, kan det tænkes

Selv hvis vi kun er 5.000 sæsonkortholdere, kan langsiden hurtigt blive et kludetæppe af huller, når folk begynder at plukke favoritpladser i mindre grupper, medmindre de udvikler et smart billetsystem, der gør, at man kun kan booke helt op til hinanden, så det vil være umuligt at have enkeltstående tomme pladser.
Endetribunen med udbanefans tror jeg også bliver en blandet fornøjelse, hvad belægning angår, for den del af afsnittet, der er beregnet til AGF-fans.

Der findes systemer hvor man ikke kan "efterlade" enkeltsæder.. Man kan håbe det bliver sådan

Latest posts

Back