New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 647K
Ny Ceres Park
Vejlby Stadion status pr dags dato.....der arbejder omkring 10 mand med tribunerne...

Billede 1 og 2...sydtribunen...billedet taget midt i det kommende stemningsfansområde
Billede 3...nordtribunen, hvor udeholdets fans skal være ( ved ikke om den udelukkende bliver for dem?)
Billede 4 og 5...østtribunen, her kommer der blå sæder lige som man se på billede 1 længst væk på dét billede

Attachments

• tempImageIF3X3R.webp
    tempImageIF3X3R.webp
    1.4 MB · Views: 165
  • tempImageocww3k.webp
    tempImageocww3k.webp
    2.3 MB · Views: 161
  • tempImageNh1pOf.webp
    tempImageNh1pOf.webp
    961.6 KB · Views: 167
  • tempImagewKo4mZ.webp
    tempImagewKo4mZ.webp
    1.3 MB · Views: 166
  • tempImage70rUxf.webp
    tempImage70rUxf.webp
    1.4 MB · Views: 166
Vejlby Stadion status pr dags dato.....der arbejder omkring 10 mand med tribunerne...

Billede 1 og 2...sydtribunen...billedet taget midt i det kommende stemningsfansområde
Billede 3...nordtribunen, hvor udeholdets fans skal være ( ved ikke om den udelukkende bliver for dem?)
Billede 4 og 5...østtribunen, her kommer der blå sæder lige som man se på billede 1 længst væk på dét billede
Langsiden ser noget bedre ud ift. stejlhed af tribunenen

Hvis man er til den slags, så kan jeg varmt anbefale lige at hoppe ind på stadionkameraet, spole tilbage til i går formiddags, zoome lidt ind mod kælderen ovre til højre, og så spole fremad mod den her morgen. Det er ekstremt tilfredsstillende at se ydervægge og gulv/bund på stueetagen blive sat ned i løbet af få sekunder. Nu kan man begynde at se nogle tydelige fremskridt. Jeg elsker det.
Langsiden ser noget bedre ud ift. stejlhed af tribunenen
Ja. Kan være man må hoppe på endetribunerne men ikke langsiden og derfor kompromis med stejlhed🤷‍♂️ Ellers er det ærgerligt man ikke har ligeså stejle i enderne

Ja. Kan være man må hoppe på endetribunerne men ikke langsiden og derfor kompromis med stejlhed🤷‍♂️ Ellers er det ærgerligt man ikke har ligeså stejle i enderne
Tæller 15 rækker på endetribunen, men kun 14 på langsiden. Altså er endetribunen faktisk større end langsiden, hvis man holder bredden på tribunen konstant. Sjovt stejlheden snyder så meget!

Tæller 15 rækker på endetribunen, men kun 14 på langsiden. Altså er endetribunen faktisk større end langsiden, hvis man holder bredden på tribunen konstant. Sjovt stejlheden snyder så meget!
mit indtryk...har KUN stået på endetribunen....er at fladens bredde, om dette kan forståes?...er " bredere " på endetribunen...stejlheden er meget lavere på endetribunerne, men det er jo også her næsten alle skal stå op, så det giver mening....vil prøve en dag at gå ind på østtribunen for at " måle " op...men tror øst er med " smallere " fladeareal...igen håber det giver mening
Noget helt andet er selve materialet...jeg synes det er noget tyndt " aluminiums-skrammel " men aner intet om dets styrke m.m.

mit indtryk...har KUN stået på endetribunen....er at fladens bredde, om dette kan forståes?...er " bredere " på endetribunen...stejlheden er meget lavere på endetribunerne, men det er jo også her næsten alle skal stå op, så det giver mening....vil prøve en dag at gå ind på østtribunen for at " måle " op...men tror øst er med " smallere " fladeareal...igen håber det giver mening
Noget helt andet er selve materialet...jeg synes det er noget tyndt " aluminiums-skrammel " men aner intet om dets styrke m.m.
Ja, så du mener hver trins dybde?

Mit bud er, at det er de samme fladeelementer, men at hver trin på langsiden blot er højere

Det lyder sandsynligt at det er de samme grundelementer og så har man hævet trinnene på langsiden så de lodrette tværgående plader slipper trinnene under og der opstår et gab. Det kunne godt være et sikkerhedsspørgsmål, i enderne er der også opsat de der sikkerhedsgelændere, hvis navn jeg lige har glemt. Forhåbentlig er det alt sammen rimelig holdbart, det er nok ikke helt usandsynligt at vi ender med at skulle være der en hel sæson mere end oprindeligt planlagt.

Never change Ena - Never change :love:
Er der ikke et krav om at man skal skrive et eller andet fornuftigt, før de vil udgive et læserbrev?

Og er hun blevet udelukket fra Stiften, eller har hun altid skrevet til JP?

Hvem er med på at sende Ena en AGF-Forum Julekurv? :) Kunne sgu være meget sjovt, og så et lille kort med en sjov tekst.

"Kære, Ena

Tak for de mange læserbreve i forskellige medier.

Vi har her på AGF-forum samlet ind til det, vi faktisk tror du lefler for. Nemlig et sæsonkort på det nye stadion".
Hah! 😂

Hvis det skulle gøres, skulle det imø være uden salte bemærkninger.

Måske noget i stil med "Kære Ena. Tak for kampen. Vi ses under bøgen om et par år eller tre. Vi giver den første platte. Kh. AGF-Forum."

Hvem her er i stand til at skære en flot paphjort? ☺️

I ramme alvor. Jeg synes Ena skal inviteres til åbningskampen på det nye stadion som VIP æresgæst med blomster inden kampen overrakt af anføren. Den ihærdighed hun udviser, skal hædres i en tid hvor folks evne til at bibeholde en interessere for en sag, ebber hurtigere ud end en teenagers første sædafgang.

Respekt, Ena (og jeg mener det vitterligt).

Var der ikke noget med, at AGF havde fået lavet nogle flere renderinger, som enkelte fans havde set til et møde?

Mon ikke vi snart får noget fint at se, nu når beslutningen er taget?
Jo, det var jeg i hvert fald og synes, det ser virkelig fedt ud (større og mere intimt end de oprindelige renderinger).

Hvorfor er de der folk i orange veste så overdrevet regelryttere? På vejen ud så løftede jeg min søn op på kanten under C1 (der hvor der ikke længere er hegn) så han kunne tage et billede af de nye søjler men vi blev råbt af "INGEN ADGANG DET ER EN BYGGEPLADS!!!" til trods for at folkene til stemningsafsnittet på C havde betrådt det samme beton 2 timer tidligere...

Latest posts

Back