New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 163K
Hvis jeg ikke så meget fejl, var samtlige spillere på banen i dag til formiddagens træningspas. Dog med det lille forbehold, at der nu er så mange, at det næsten ikke er til at holde øje med alle 😂.
Det var stadig på kunstgræsbanen, og enkelte spillere nøjedes da også med 45 min. eller 1 time.

Seneste tilføjelser var Solbakken og Polle.
Solbakken var for første gang med til udendørstræningen og deltog sammen med de øvrige midtbanespillere i pasningsøvelser. Det var en stille og rolig første dag, og hvor hurtigt han er helt klar igen, må de næste dages træninger vel vise.
Polle deltog i første del af træningen sammen med resten af truppen, men lavede derefter individuelle øvelser og nøjedes med at deltage i den første time. Ser ud til, at det går efter planen, så han er klar til at bidrage, når mesterskabsspillet afvikles.

I bedste fald ser det lige nu ud til, at alle spillere vil være klar til at bidrage på et eller andet niveau, når weekenden 15. marts åbner for top 6 kampene. Meget god timing må man vel sige 😉. KSDH.

Er der ikke en rask studerende eller pensionist, der lige kan smutte forbi Fredensvang i dag kl. 11 på ugens sidste åbne træning, så vi kan høre lidt nyt om f.eks. Solbakken og Polle? Jeg er desværre i KBH for at følge FCKs totale nedsmeltning på aller tætteste hold. Den slags må man ikke gå glip af 😂🥰.
Ved du, ca., hvordan træningen forløber og hvor lang tid? Jeg kommer nok derud ca 12.15…

Dennis Bjerre siger at Solbakken træner med men ikke er i spil til på søndag
Nicolaj Poulsen indgår igen 100% i træningerne, men er ikke i spil til på søndag
Jakob Andersen træner 100% med, og er i spil til truppen
Frederik Tingager træner med, indgår i truppen, men er ikke klar til at starte, der går et par uger mere før det sker
Gift Links har været lidt ind og ud, han fik et vrid i anklen i Vejle i søndags, men er 100% i startopstillingen på søndag

JP har ellers udtalt til andre medier at Tingager er klar til at starte inde.... Men mon ikke Dalsgaard starter.

Virker som om NP har afventet at vi kom på græs før han øgede sin træningsintensitet.
I Det Hvide Snit, sagde Dennis Bjerre at man i AGF har erfaret at NP ikke har brug for specielt meget træning for at være klar til kamp, han bliver meget hurtigt klar efter at have været ude.

I Det Hvide Snit, sagde Dennis Bjerre at man i AGF har erfaret at NP ikke har brug for specielt meget træning for at være klar til kamp, han bliver meget hurtigt klar efter at have været ude.
Men det er klart, at Nicolai Poulsen vil mangle timing. Det får man ikke bare lige, uden kamp eller træning i så lang en periode.

Latest posts

Back