New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 369K
SteenA said:
Mikkel_K date=1597080397 said:
Ren nysgerrighed: Er der egentligt andre end Bundu og Per Frimann, der har v?ret i b?de AGF og Anderlecht?
Det tror jeg ikke. Anderlecht var jo ogs? en europ?isk storklub, n?r vi g?r tilbage til det forrige ?rhundrede. S? listen over danske spillere t?ller landsholdsstjerner som Morten Olsen, Frank Arnesen, Kenneth Brylle, Per Frimann og Benny Nielsen f?r dem.
PS: Per Frimann har ogs? spillet for AGF....

KejserJohn said:
SteenA said:
Mikkel_K date=1597080397 said:
Ren nysgerrighed: Er der egentligt andre end Bundu og Per Frimann, der har v?ret i b?de AGF og Anderlecht?
Det tror jeg ikke. Anderlecht var jo ogs? en europ?isk storklub, n?r vi g?r tilbage til det forrige ?rhundrede. S? listen over danske spillere t?ller landsholdsstjerner som Morten Olsen, Frank Arnesen, Kenneth Brylle, Per Frimann og Benny Nielsen f?r dem.
PS: Per Frimann har ogs? spillet for AGF....

Du har vist ikke godt af at skrive indl?g midt om natten 😂🤣😂😉

Eliteserien 2020: Tabel og kampprogram

Junker... Har....lavet.... 11 fucking m?l i 13 kampe i Norge..!
Det er sgu da helt vildt. Jeg vidste godt han fik en forrygende start p? s?sonen, men han forts?tter bare..! Og han har ogs? lavet 4 assists. S? 15 m?l eller assist i 13 kampe. Skide flot.

Zinkernackel som flere herinde har haft kig p? har lavet 8 m?l og 9 assists i det samme 13 kampe. Det er jo mere end Ankersen/Thorsteinsson hele s?sonen, og t?t p? Bundus stats for hele s?sonen.

Carlo Holse (tidligere FCK/EfB) har kun lavet 4 m?l for Rosenborg.
Der foreg?r alts? sk?re ting deroppe i Norge.

T-Knogle said:
?v.. men han var dog fristet til at skrive under med AGFinden han r?g til La Liga

Medie: Jens J?nsson rykker til La Liga

Det er et fornemt skridt op pludselig at kunne kalde sig La Liga spiller.

Jeg kender ikke noget til Cadiz, men n?r man billedgoogler byen, s? ligner det et sted jeg ville arbejde gratis, hvis bare nogen stiller en lejlighed til r?dighed.

andrewdk said:
T-Knogle said:
?v.. men han var dog fristet til at skrive under med AGFinden han r?g til La Liga

Medie: Jens J?nsson rykker til La Liga

Det er et fornemt skridt op pludselig at kunne kalde sig La Liga spiller.

Jeg kender ikke noget til Cadiz, men n?r man billedgoogler byen, s? ligner det et sted jeg ville arbejde gratis, hvis bare nogen stiller en lejlighed til r?dighed.
Fedt for J?nsson og han havde sagt, at det i denne omgang blev udlandet som han prioriterede. Det ligner dog kun 2 ?r i f?rste omgang, gade vide om han mener han vil hjem og spille.
Nu kan han f? sig pr?vet af i en st?rre liga end tidligere og se om det b?rer, s? kan der m?ske blive gjort noget ved det EB refererer til sidst i deres artikel.

Sp?ndende oprykker henter dansk profil ? Ekstra Bladet

Byen ser fed ud og sikkert et bes?g v?rd - Spansk havneby lyder tiltr?kkende:-)

Latest posts

Back