New posts

Fanshoppen

  • Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 942
  • Views Views: Views 56K
Fanshoppen
Jeg kan godt lide at følge denne tråd.

Det får sjældent min puls op med trøjer og merch. Min '96-trøje er dog pakket med minder fra dengang, og jeg håber guldtrøjen vil kunne noget lignende.

Derfor bestilte jeg, og derfor accepterede jeg at få trukket pengene først.

For mig handler det ikke om at køre hetz på AGF-shoppen. De andre interaktioner med dem har været fine. Dertil har jeg naturligvis ingen intentioner om at ramme AGF.

Men der ligger insisteren på ordentlighed i det. Og så er der helt naturligt en utålmodighed i det her - ellers giver det ikke mening at smide 700 for en trøje.

Så jeg nyder at læse en tråd jeg ellers ikke følger. Det er sgu lige før det er vigtigere Gollum får sin trøje, end at knægten og jeg gør. Og med 'næsten' menes 'overhovedet ikke', men jeg er ikke helt så ligeglad med den ordre, som med alle andres.
 
Last edited:

Åhh...har jeg taget fejl? Det vil være grumme pinligt. Tjekker lige.

Ja, det har jeg. Guller er den skyldige. Undskyld, @Gollum - tilgiv mig. Må du få din trøje i morgen. Jeg beder til Gud, Allah, Buddha og hele svineriet. Tilgiv mig.

Og må dine massivdæk punktere, @Guller
 
Åhh...har jeg taget fejl. Det vil være grumme pinligt. Tjekker lige.

Ja, det har jeg. Guller er den skyldige. Undskyld, @Gollum - tilgiv mig. Må du få din trøje i morgen. Jeg beder til Gud, Allah, Buddha og hele svineriet. Tilgiv mig.

Og må dine massivdæk punktere, @Guller
Shit mand.. Og nu ER den Brøndbytrøje allerede på vej! Sådan kan det gå når ting eksekveres hurtigt, for Gollums skyld..

Ej, der er en almindelig undskyldning virkelig ikke nok… 🤣
 
He he - nu mander shoppen op iflg. Facebooksiden. Assisterende butikschef og et antal smølfer. Better late than never.
IMG_1027.webp

-endda med udsigt til at få adgang til stadion før din nabo!
(hvis du altså vurderes fattet nok til at kunne være butikschef - ved ikke om Gollums nerver ville klare den gennem nåleøjet)
 
He he - nu mander shoppen op iflg. Facebooksiden. Assisterende butikschef og et antal smølfer. Better late than never.
Håber stadig, at AGF vælger at beholde shoppen på Strøget, når det nye stadion står klar. Det vil gøre det meget nemmere at købe merchandise uden for kampdage.
Der skal simpelthen være en centralt placeret AGF-fanshop i en fodboldby som Aarhus, hvor så mange mennesker færdes i bymidten.
Hr. og Fru Danmark kommer jo ikke lige forbi Kongelunden, og på kampdage vil der altid være kø i fanshoppen på stadion.
 
Håber stadig, at AGF vælger at beholde shoppen på Strøget, når det nye stadion står klar. Det vil gøre det meget nemmere at købe merchandise uden for kampdage.
Der skal simpelthen være en centralt placeret AGF-fanshop i en fodboldby som Aarhus, hvor så mange mennesker færdes i bymidten.
Hr. og Fru Danmark kommer jo ikke lige forbi Kongelunden, og på kampdage vil der altid være kø i fanshoppen på stadion.
Det er også planen at de gør det
 

Latest posts

Back
Top