New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 885
  • Views Views: Views 54K
Jeg har fået diverse guld merchandise (🏆😍) for noget tid siden, og bestilte ny hjemmetrøje og fik den få dage efter. Alt har kørt fint, når man tænker på, at en så lille butik er blevet blæst bagover af en gigantisk efterspørgsel.

Jeg er skingrende lykkelig over det mesterskab, og at vi skal til Poznan for at spille os i fucking Champions League. Jeg forstår, det er irriterende at mangle en trøje, men om jeg begriber, at det kan ændre på ens lykke over, at vores elskede klub helt sensationelt har vundet pokalen.

Så bliver det altså lidt af et langskud nogen sinde at blive lykkelig for noget som helst her i livet. Det er sagt med al respekt for vores forskellighed som mennesker, men jeg ville virkelig prøve at lægge lidt mindre energi i den skide trøje, hvis det var mig. Det er en ting.
Jeg tror ikke der er nogen der er blevet ulykkelige over det vundne mesterskab, fordi klubben ikke kan finde ud af at levere de varer som de hæver pengene for. Men jeg tænker heller ikke at et vundet mesterskab giver shoppen fripas, til at gøre hvad det passer dem, og pumpe nye varer afsted selvom de ikke kan finde ud af at levere de varer de allerede har taget betaling for. Man kan godt forvente af Fanshoppen, at de bliver drevet en lille smule mere professionelt end det, de kan jo godt finde ud af det i Midtjylland, København og Brøndby, hvorfor er det så så svært at finde ud af det i Aarhus?

Jeg tror ikke der er nogen der er blevet ulykkelige over det vundne mesterskab, fordi klubben ikke kan finde ud af at levere de varer som de hæver pengene for. Men jeg tænker heller ikke at et vundet mesterskab giver shoppen fripas, til at gøre hvad det passer dem, og pumpe nye varer afsted selvom de ikke kan finde ud af at levere de varer de allerede har taget betaling for. Man kan godt forvente af Fanshoppen, at de bliver drevet en lille smule mere professionelt end det, de kan jo godt finde ud af det i Midtjylland, København og Brøndby, hvorfor er det så så svært at finde ud af det i Aarhus?

Bingo. Intet tager noget fra mig og vores mesterskab.

Men vores klub agerer som en amatør forening når det kommer til deres shop. Jeg kan købe en special vare fra Kina og få den hurtigere end en guldtrøje..

Bingo.

Man kan godt stadig være ovenud lykkelig for mesterskabet og samtidig forvente en tøjbutik og AGF som forretning har mere styr på tingene og have respekt for, der bogstavligt er tusindvis af fans, som ikke har fået deres allerede betalte varer men klubben alligevel synes, det er god skik at lancere ikke bare en med 2 nye trøjer, som nok ikke ligefrem hjælper på arbejdsbyrden i butikken.

Latest posts

Back