New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 874
  • Views Views: Views 53K
Var forbi shoppen i eftermiddag hvor een prisgivet medarbejder måtte betjene lang kø, rode igennem bunker af ordrer, tage imod spørgsmål fra forvirrerede eller utålmodige kunder, henvise til prøverum, fortælle en far og søn at hvis sønnen skulle have tryk på den spillertrøje de endelig var nået frem til kassen med, så måtte de komme tilbage efter den om en uge, hvorfor drengen let skuffet så ikke fik tryk på sin trøje alligevel OG modtage nye kasser med færdigpakkede ordrer der ankom med bud midt i det hele - alting på en og samme gang.
De mindste betjeninger tog uforholdsmæssigt lang tid, og han havde ikke en chance.

Tilsnigning er ikke et dækkende ord, når de/klubben påstår at have mandet alt det op, de kan - det sejlede og een ung fyr stod med hele moradset. Skørt at opleve.

Ja, det virker altid til at være den samme stakkels gut, der skal klare det hele: betjene kunder, lave tryk og udlevere ordrer.

Der er jo ofte så lang kø, at nogle kunder ender med at gå igen. Jeg får sgu altid medlidenhed med ham - manden må have travlt som bare fanden.

Der er jo ikke noget derinde, der era relevant for vores debat om fanshoppen?

Tænker lige vi skal herover i stedet og den er ikke meget bedre https://dk.trustpilot.com/review/shop.agf.dk

Der er naturligvis en del der brokker sig over, at de hæver penge men ikke leverer. Måske de skal prise sig lykkelige for, at de har et unikt produkt som er svært at købe andre steder. Det er skidt når butikker har en Trustpilot-score på 2,0 stjerner. Måske nogen burde mande op og sørger for ting kører som de skal.

Tænker lige vi skal herover i stedet og den er ikke meget bedre https://dk.trustpilot.com/review/shop.agf.dk

Der er naturligvis en del der brokker sig over, at de hæver penge men ikke leverer. Måske de skal prise sig lykkelige for, at de har et unikt produkt som er svært at købe andre steder. Det er skidt når butikker har en Trustpilot-score på 2,0 stjerner. Måske nogen burde mande op og sørger for ting kører som de skal.
Åh. Ja det er jo noget forbandet snavs, lige gyldigt hvordan man vender og drejer det. Det kan da heller ikke undgå at ødelægge lidt af al den glæde og interesse, der er kommet med mesterskabet. Det spiller bare overhovedet ikke, og jeg begriber ikke, hvordan man kan have vurderet, at man kunne bære sig sådan ad... Hold kæft det er ærgerligt.

Som jeg læser indlæggene på Trustpilot, lader det til, at AGFs generelle politik er at hæve pengene, inden varen er afsendt, uanset om det er en hyldevare eller specialdesign.

Hvis de gør det konsekvent, er det ulovligt. Det kan man ikke skrive sig ud med egne forretningsbetingelser. Skræmmende hvis det er sandt, at klubben mod bedre vidende bryder loven

Det kan da heller ikke undgå at ødelægge lidt af al den glæde og interesse, der er kommet med mesterskabet

Jeg må ærlig indrømme, hele den her farce har taget toppen af glæden. For hver dag der går, der bliver min tålmodighed lidt mindre nu til et punkt, hvor jeg har sat en deadline til 1. Juli ellers annullerer jeg min ordre.

Jeg synes, jeg og mange andre har været mere end tålmodig langt mere end jeg vil tro, de fleste ville være overfor enhver anden tøjbutik og det er squ træls, klubben tærer på den sympati og loyalitet.

Det er en kæmpe joke.

Guldtrøjen er en ting, men den enormt uprofesionelle tiltag til at drive en shop er sgu skræmmende.

Dårlig kundeoplevelse og rigtig meget misset omsætning.

Og så forstår jeg ikke, hvorfor man ikke bare kan mande op nede i shoppen.

Der er en kommerciel direktør der står til en kæmpe skideballe.

Jeg undrer mig helt vildt over at de ikke har bedre styr på det (eller åbenlyst endnu ikke forsøger at få styr på det?). Kommer det helt bag på dem at efterspørgslen på merchandise er så stor? Den har jo været stødt stigende over de seneste år og er så stukket helt nu her. Alle de negative historier kunne jo let være undgået. Nogle gange tænker jeg altså at der stadig er noget amatøragtigt over den måde de agerer på (det er der efterhånden ellers ikke meget tilbage af, heldigvis, netop derfor er irritationen stor). Er AGF for nærige på det punkt, vil de ikke ansætte flere til butikken? Eller kan de ikke selv se problemet?

Hvis de så oveni det omgås reglerne og trækker pengene før varene er sendt, ja, så gør det jo ikke hele situationen bedre.. Jeg fik guldtrøjen i dag. Det var ikke den store wow oplevelse. Jeg havde hørt lidt negativt om kvaliteten af trøjen og nej, jeg er heller ikke imponeret. Og med den info om fortrydelsesret på 14 dage efter levering, så er jeg da ikke i tvivl om jeg hellere vil have den nye trøje i stedet for.

Jeg kan forstå man blive blæst bagover. Men at man her 1.5 måned efter stadigvæk sejler rundt i butikken og ikke kan få sendt de guldtrøjer ud hurtigt nok, så fatter jeg simpelthen ikke at man bliver ved med at pushe nye trøjer ud.

Få nu styr på de allerede eksisterende bestillinger og få mandet op i den butik. Det er detail og AGF, de kunne have ansat 5 mand ekstra på 1 uge. Kom nu lidt.

Det er sgu antiklimaks at skulle tage på sommerferie 2 måneder efter guldet uden sin guld trøje måske.

Få nu styr på de allerede eksisterende bestillinger og få mandet op i den butik. Det er detail og AGF, de kunne have ansat 5 mand ekstra på 1 uge. Kom nu lidt.

Det er ærlig talt at pisse på de tusindvis af fans, som ikke har fået guldtrøjen, at klubben lancerer en fucking warmup trøje, udover det er klamt overhovedet sælge sådan noget lort.

Jeg havde squ glædet mig til at flashe den guldtrøje nede på turiststedet Marielyst på Falster foran de utallige BIF og FCK fans, som der altid er dernede.

Latest posts

Back