Jeg regnede med 500,- i indkøbsprisen. Jeg tror også den burde være tættere på 300,- normal, men tænker bl.a. fragt fra Vietnam, Bangladesh eller hvor den bliver produceret. Jeg tænker den nye hjemmetrøje har været undervejs i en container i et 50-60 dage, hvorimod det virker til de her kommer hurtigere efter produktion, altså ved luftfragt.
Selvfølgelig kan AGF forudbetale, selvom man naturligvis ikke har 280 millioner stående på en konto.
Men jeg tror oprigtigt ikke, at AGF troede de kunne sælge 35000 og måske derfor kun ville have forudbestilt væsentlig mindre.
Spørgsmålet er, om AGF vurdere dette til være 100% ulovligt eller de mener der er tale om en specialdesigntrøje og dermed kan tillade sig at tage pengene fra os. Nogle er meget hårdnakket på det er dybt ulovligt, andre - der lød som om de havde styr på selve lovgivningen - var mere 50/50. Fordi produktionen startede efter ordre var afgivet.
Jeg aner, af gode grunde ikke hvad der er 100% korrekt, og muligvis finder jeg aldrig ud af det, da der sikkert ikke er nogle der anmelder det.
EDIT : Helt lavpraktisk synes jeg faktisk tit MobilePay betalinger bliver trukket, nærmest med det samme. Det må være svært at håndtere for en butik