New posts

Den store VM ‘26-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 433
  • Views Views: Views 20K
Jeg brød mig ikke om at Infantino hjalp USA, men jeg har heller ikke fået mere sympati for England efter at Kane spillede golf med Trump. Det er ikke ulovligt, men sovser ham ind i noget negativt politisk og en hel masse det er galt ved vm. Trump har problemer med Spanien så det er også lige en ekstra grund for mig til at holde med dem i finalen.
Som Kane har udlagt det, blev han inviteret af Trump. Når det sker er det næsten mere et politisk statement at takke nej, end at sige ja.

Jeg ville have elsket ham for at sige 'aldrig i livet', og respekteret et afbud begrundet i han af princip ikke spiller med nogen folkevalgte.

Hvis det havde været for 6 måneder siden var det også være, end før han tiltrådte (selvom det kræver komplet manglende forståelse for jan 6, såvel som demokratiske principper eller tilslutning til retsstaten, men det er der forbavsende mange der ikke har det fjerneste begreb om).

Som Kane har udlagt det, blev han inviteret af Trump. Når det sker er det næsten mere et politisk statement at takke nej, end at sige ja.

Jeg ville have elsket ham for at sige 'aldrig i livet', og respekteret et afbud begrundet i han af princip ikke spiller med nogen folkevalgte.

Hvis det havde været for 6 måneder siden var det også være, end før han tiltrådte (selvom det kræver komplet manglende forståelse for jan 6, såvel som demokratiske principper eller tilslutning til retsstaten, men det er der forbavsende mange der ikke har det fjerneste begreb om).
Han eller hans rådgivere kunne da sagtens have sagt nej, det ville i hvert fald være mindre politisk end at sige ja i en tid hvor præsidenten i forvejen sovser det ind i politik og korruption. Det er ikke sikkert Kane selv har tænkt ret meget over det, som stjernespiller lever han nok lidt i en boble afskåret fra omverdenen, men jeg synes stadig han er ansvarlig for det signal han sender (og så handler det jo også kun om hvorfor jeg lige skulle holde med det ene hold fremfor det andet i en fodboldkamp.)

Jeg forstår ikke helt det sidste: det havde været værre for seks måneder siden end før Trump tiltrådte - men nu er det ligegyldigt?

Vi trænger til Spanien scorer et mål, så Argentina begynder at spille fodbold i stedet for alle fjollerierne. De er trælse at se på😣 som de dog kan tude, smide sig og lave professionelle frispark.
Dommeren kunne også starte med de gule kort.
Ja det minder om AGF - FCM i den første pokalsemifinalekamp, der gik alt for længe inden de fik det første gule kort.

Vi trænger til Spanien scorer et mål, så Argentina begynder at spille fodbold i stedet for alle fjollerierne. De er trælse at se på😣 som de dog kan tude, smide sig og lave professionelle frispark.
Dommeren kunne også starte med de gule kort.
Synes nu egentlig heller ikke Spanien er for fine til det. Olmo, der ruller mere end Neymar, og Albuen i ryggen på Messi første gang, han er på bolden. I det hele taget en halv ringe kamp med nogle lækre små glimt (dog alt for sjældent)

Synes nu egentlig heller ikke Spanien er for fine til det. Olmo, der ruller mere end Neymar, og Albuen i ryggen på Messi første gang, han er på bolden. I det hele taget en halv ringe kamp med nogle lækre små glimt (dog alt for sjældent)
Ja. Frygten for at tabe er alt for stor. Jeg tror begge hold ved, at de andre er for gode til at forsvarer en føring

• Like
Reactions: mph

Latest posts

Back