Tak for at kalde mit spørgsmål for latterligt. Jeg synes ikke selv, det er latterligt. Jeg synes tværtimod, det er højst relevant.
Det er naturligvis et retorisk spørgsmål for de fleste. Jeg er ikke sikker på, det er retorisk for pågældende bruger. I hvert fald savner jeg, at pågældende bruger reflekterer lidt over konsekvenserne ved handlingerne, og jeg kunne godt tænke mig at høre et forsvar for handlingerne, der måler det op mod det faktum at pyrofolket kendte konsekvenserne på forhånd.
Jeg kan i hvert fald ikke se, at man både kan synes, at konsekvenserne er ufede og samtidig argumentere for, at handlingerne er okay - medmindre man vægter den revolutionere kamp mod reglerne højere end klubbens mulighed for opbakning mod Brøndby.
Den stillingtagen kunne jeg godt tænke mig at høre fra pågældende bruger, uagtet at du synes, spørgsmålet er latterligt og uagtet dets retoriske kommentar.
Jeg synes iøvrigt, at debatniveauet fra antipyro-siden er væsentligt højere end fra pyrosiden. Ligesom flere andre har jeg skrevet (hvad jeg selv synes) er reflekterede og nuancerede indlæg, som end ikke er blevet besvaret. Jeg læser dybest set, at antipyro-siden kun gider at forholde sig til, at de synes reglerne er dumme, og jeg ser dem ikke forholde sig til alle de argumenter, der kommer for, at pyro er ufedt - og det er om noget lavt debatniveau.
Og helt oprigtigt ville det nok være mere fremmende for deres sag, hvis de faktisk kunne anerkende, at det gik for vidt, at konsekvenserne var for store og at det er pisse problematisk, at vi kommer til at spille på en halv udebane i Vejlby, fordi pyrofolket ikke kunne holde sig tilbage. Så kunne vi derefter have en debat om, om reglerne er dumme og om, om de burde ændres.