New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 207K
Læg den enkeltstart i tredje uge af en GT, og Jonas vinder med et minut.

Jeg er ikke så bekymret over det lille tidstab for Jonas. Skjelmose fortalte også, at han havde kørt grundig recon på ruten og vist havde den hurtigste tid på nedkørslen, så at han slår Jonas med et sekund er imø ingen sensation.

Jeg synes, det tegner til et herligt offensivt løb!

I forhold til Touren er jeg slet, slet ikke bekymret. Vingegaard siger selv, han er i god form og i alle interviews jeg har læst med ham i denne sæson, har han i alle sagt, hans forberedelse går helt efter planen men i det her løb med ingen rigtig Vingegaard stigninger men stigninger der passer mere eksplosive ryttere, der tror jeg, tidstabet bliver et problem.
I det store billede er det også ligegyldigt, det handler om Touren og intet andet.

Jeg er helt uenig i, at det kun er Touren, der betyder noget. Det er derudover også vigtigt at etablere en form for uovervindelighed i de mindre løb, hvis man er i stand til det. Tænk Froome, Pogi og nu Jonas.

 Jonas er skam meget eksplosiv. Han bliver ikke sat på de stigninger. Jeg forventer, at han kører hjem solo en dag og napper den samlede sejr.

Jeg er helt uenig i, at det kun er Touren, der betyder noget. Det er derudover også vigtigt at etablere en form for uovervindelighed i de mindre løb, hvis man er i stand til det. Tænk Froome, Pogi og nu Jonas.

Nu må du ikke misforstå mig. Det er selvfølgelig altid vigtigt at vinde og de sidste 2 år har Vingegaard vist en mere og mere "grisk" tilgang til løbene. Mit indlæg skal læses i den kontekst, at skulle han ikke vinde løbet, vil jeg stadig være 0 bekymret for Touren og det vil han heller ikke selv være. Ligesom i sidste sæsons Paris-Nice hvor medierne ellers begyndte med krise snakken pga. en 3. plads og han selv udtalte det handlede om Touren og forberedelserne.
Alt er tilrettelagt mod Touren og Vingegaard vil med garanti være ligeglad med løbets resultat, hvis hans form og tal er hvor de skal være på nuværende tidspunkt.

Læg den enkeltstart i tredje uge af en GT, og Jonas vinder med et minut.

Jeg er ikke så bekymret over det lille tidstab for Jonas. Skjelmose fortalte også, at han havde kørt grundig recon på ruten og vist havde den hurtigste tid på nedkørslen, så at han slår Jonas med et sekund er imø ingen sensation.

Jeg synes, det tegner til et herligt offensivt løb!
Et minut på ti km alligevel. Det er en voldsom forskel i gennemsnitsfart ;-)

 Jonas er skam meget eksplosiv. Han bliver ikke sat på de stigninger. Jeg forventer, at han kører hjem solo en dag og napper den samlede sejr.
Har I set ruten, der er ingen afslutning opad.
Men fra etape 3 og fremad, kan vi vist godt glaede os til cykelob.
Som de fleste ser vi nok Vinge som staerkere end Roglic, og umiddelbart passen den godt ham Primo.
Roglic har i ovrigt vundet 6 af de 7 ugelange lob paa pro-kalenderen, respektfuld taelles, TDU og UAE-Touren ikke med :rolleyes:

Nu må du ikke misforstå mig. Det er selvfølgelig altid vigtigt at vinde og de sidste 2 år har Vingegaard vist en mere og mere "grisk" tilgang til løbene. Mit indlæg skal læses i den kontekst, at skulle han ikke vinde løbet, vil jeg stadig være 0 bekymret for Touren og det vil han heller ikke selv være. Ligesom i sidste sæsons Paris-Nice hvor medierne ellers begyndte med krise snakken pga. en 3. plads og han selv udtalte det handlede om Touren og forberedelserne.
Alt er tilrettelagt mod Touren og Vingegaard vil med garanti være ligeglad med løbets resultat, hvis hans form og tal er hvor de skal være på nuværende tidspunkt.
Helt enig, 100% TDF for vinge, selvom han selvfolgelig prover at vinde.
Et nederlag(atlsa en ikke-sejr) er umiddelbart ikke problematisk, medmindre han udviser klare svaghedstegn, hvilket ikke virker oplagt.
Der er 10-6-4 bonus sekunder ved etape afslutningen, saa Roglig mfl skal saettes inden.

Har I set ruten, der er ingen afslutning opad.
Men fra etape 3 og fremad, kan vi vist godt glaede os til cykelob.
Som de fleste ser vi nok Vinge som staerkere end Roglic, og umiddelbart passen den godt ham Primo.
Roglic har i ovrigt vundet 6 af de 7 ugelange lob paa pro-kalenderen, respektfuld taelles, TDU og UAE-Touren ikke med :rolleyes:
Jonas har holdt legestue på det seneste på netop den slags etaper. Han skal ud at angribe, og jeg tror på, at han vinder løbet samlet. Roglič er slet ikke på Vingegaards niveau (længere), men han har selvfølgelig sin gode spurt.

Latest posts

Back