New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 156K
Cykling
Last edited:
Det var også min tanke, men uden at have slået det op, så mener jeg at have læst/hørt at den første uge i Giro'en er utrolig let i år
Jeg kan heller ikke ruten i hovedet. Mener der er et par hårde bjergetaper, hvor der kan gøres en forskel. Men den sidste uge er uden tvivl hård - det er den altid i Giroen. Men gør bare en kæmpe forskel om han kan køre dem defensivt på 95% eller må presse sig selv til de yderste.

Edit. Tjekkede lige etaperne. Man skal faktisk helt frem til 7. etape til Blokhaus før der kan gøres en forskel. 8. slutter også på en mindre rampe. Til gengæld ser sidste uge ikke så slem ud som den plejer. Bjergetaper er lidt adskilt på 14., 16.,19. og til dels 20. Et par af dem er relativt korte. Så alt i alt nok en lidt nemmere giro end normalt, hvilket måske også har spillet ind i Vingegaards beslutning. Så må vi bare håbe de får godt vejr, så de kan undgå sygdom.

Giv den lige et år - så tror jeg Seixas kan hænge på. Han var allerede tættere på i går end han var i Strade tidligere på året. Vanvittigt at have det niveau som 19 årig.

Vanvittig performance - de slog de andre med et halvt minut på La Redoute. Seixas lignede en på grænsen men vildt han kunne sidde med.

1777295780518.webp

Han skulle nok ikke være begyndt at arbejde med/for Pogi derefter men valgt at spare hans energi.

Han blev dereftersat med 26 sekunder på Roche-Faucons og var på niveau med resten af feltet - han slog kun den nærmeste med 1 sekund ;)

Latest posts

Back