Transfervindue Sommer 2026 T Thomas K Experienced member 49 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #10,021 Martinstranger said: Jeg tænker CV skal hæve buddet på McCowat Han ligner en der har løftet niveauet og kunne være særdeles brugbar. Click to expand... Click to shrink... Helt vildt så godt han afslutter. Begge ben og egentlig også hovedspillet. Fremragende
Martinstranger said: Jeg tænker CV skal hæve buddet på McCowat Han ligner en der har løftet niveauet og kunne være særdeles brugbar. Click to expand... Click to shrink... Helt vildt så godt han afslutter. Begge ben og egentlig også hovedspillet. Fremragende
Martinstranger 41 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #10,022 Thomas K said: Helt vildt så godt han afslutter. Begge ben og egentlig også hovedspillet. Fremragende Click to expand... Click to shrink... Han afsluttede også en del i sidste sæson og langt ude fra men der fulgte mål med. Gad hvordan det ville gå, hvis man kunne bringe ham endnu tættere på mål
Thomas K said: Helt vildt så godt han afslutter. Begge ben og egentlig også hovedspillet. Fremragende Click to expand... Click to shrink... Han afsluttede også en del i sidste sæson og langt ude fra men der fulgte mål med. Gad hvordan det ville gå, hvis man kunne bringe ham endnu tættere på mål
T Thomas K Experienced member 30 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #10,023 Martinstranger said: Han afsluttede også en del i sidste sæson og langt ude fra men der fulgte mål med. Gad hvordan det ville gå, hvis man kunne bringe ham endnu tættere på mål View attachment 7930 Click to expand... Click to shrink... Ja. Han er vanvittig farlig. Kunne være sjovt at se ham på Arnstads 10’er
Martinstranger said: Han afsluttede også en del i sidste sæson og langt ude fra men der fulgte mål med. Gad hvordan det ville gå, hvis man kunne bringe ham endnu tættere på mål View attachment 7930 Click to expand... Click to shrink... Ja. Han er vanvittig farlig. Kunne være sjovt at se ham på Arnstads 10’er
NowakRup Experienced member 28 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #10,024 Thomas K said: Ja. Han er vanvittig farlig. Kunne være sjovt at se ham på Arnstads 10’er Click to expand... Click to shrink... Hvis Bech ryger, så ham og Arne på 10erne
Thomas K said: Ja. Han er vanvittig farlig. Kunne være sjovt at se ham på Arnstads 10’er Click to expand... Click to shrink... Hvis Bech ryger, så ham og Arne på 10erne
S SteenA Experienced member 4 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #10,025 Mon ikke 10'er-kvoten er opbrugt for denne gang?
U Uglen Experienced member 1 minute ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #10,026 Jeg tænker, at Jørgensen bliver den 10er, der erstatter Bech. Han har det i sig. I 21/22 sæsonen lavede han 11 mål og 9 assist i 22 kampe.
Jeg tænker, at Jørgensen bliver den 10er, der erstatter Bech. Han har det i sig. I 21/22 sæsonen lavede han 11 mål og 9 assist i 22 kampe.