New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: AGF - Lech Poznan, tirsdag 21. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8
  • Views Views: Views 469

Hvordan bliver udgangspunktet for kamp nr 2

• Total voters
    39
  • This poll will close: .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: AGF - Lech Poznan, tirsdag 21. Juli kl 19.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
1000003078.webp

Pyha, endnu en kamptråd, men denne gang en gældende kamp om poin...
Eller nå nej det er jo en europæisk kvalifikationskamp 😍

Fakta om modstanderen
Klubben, der holder til i Poznan, blev grundlagt i 1922. Navnet "Lech" blev dog først taget i brug i 1957. Før det hed klubben blandt andet Kolejarz Poznan.

Deres spilletrøje fra 25/26 sæsonen

1000003162.webp

jeg tror vi ser ind et nederlag men jeg håber selvfølgelig at truppen viser hvorfor vi blev mestre. Men med truppens forfatning og manglende spillere i defensiven, så tror jeg at det bliver meget svært.
Nu er det jo ikke Manchester City eller PSG vi er oppe imod, det er et helt ordinært polsk hold, der skal igennem 3 kvalifikationsrunder ligesom os selv, så ro på det bliver et helt åbent dobbeltopgør, hvor dem der lige har det sidste ender med at gå videre.

Hvis man savner noget at lave, kan man scoute Poznan i deres Super Cup finale mod Gornik Zabrze. Her er et link til streamen:

Hvis man savner noget at lave, kan man scoute Poznan i deres Super Cup finale mod Gornik Zabrze. Her er et link til streamen:

De ser ud til at nappe den med en 3-1 føring og de løber for hinanden samt presser også efter 80 minutter.

Hvordan spillede de?

Nåede ikke at se så meget. De andre virkede lidt desperate og smed en del bolde væk - det gør en vurdering svær. Poznan fik et mål underkendt for offside - det var ellers pænt gennemspillet. Jeg tror vi får vores sag for - det ligner også noget af et stadion samt fanskare.

Mener der tidligere var en eller flere der skrev at Ishak ikke var specielt god i DK men nu tjekkede jeg hans stats. Et mål pr. 180 minutter er sådan en vi meget gerne skulle finde - det er vel på niveau med PM's stats.

Last edited:
Jeg tror egentlig, men den meget meget begrænsede research jeg har lavet på dem, at vi står meget godt til dem.

De stiller op i en meget klassisk 4-2-3-1 når de presser.

Ishak som en stor og stationær 9’er, som Tingager skal bokse med, en opgave der passer Tingager rigtig godt. Deres kanter ligger så til vores yderstoppere der kan dække dem ren mand-mand, så vores wingbacks ikke skal forsvarer dybt. Den vigtigste opgave defensivt bliver nok Knudsen der skal passe på deres 10’er, der er en lille spille fra Honduras.

Offensivt skal vores wingbacks rigtig hurtigt op på sidste linje, og stå bredt, så deres backs er relativt langt fra deres stoppere, og så skal vores 10’ere tage de der løb ned mellem stoppere og backs hele tiden. Vi skal have de to stoppere til at vende udad i banen så der bliver plads til Bech (antager han er 9’er) centralt.

Jeg tror der er to sjove/pudsige nuancer. Jeg tror vi - i perioder - prøver at skabe et overtale i venstre side i opbygningen, så Kahl og Tingager ligger tæt opad hinanden, og så skal vi bruge Hansen i opbygningen. Jensen-Abbew skal så søge helt over til sidelinjen, så når deres venstre kant bliver tvunget med i presset, så kan enten Tingager eller Hansen, spille den ud på en fri Jensen-Abbew. Derudover tror jeg, når de presser højt, at Bech falder med i banen, i højre halvrum, og så tror jeg han på den flade bold han modtager slår en diagonal aflevering ned i venstre siderum/halvrums bagrum, så Emmery og den venstre 10’er (Arnstad/Anderson) kan komme i 50/50 løbedueller.

Latest posts

Back