Sviatchenko og Vestergaard?
Nej tak.
Sviatchenko kan måske spænde an, meeen....
Vestergaard er så ustyrligt langsom, at kontinentalpladerne løber fra ham. Han skal spille et sted, hvor de står dybt og header væk.
Nu spørger jeg oprigtigt. Mener du det eller er det en automatisk bemærkning?
Jeg ville foretrække de i første omgang fik styr på Mølgaard, Poulsen, Serra og Jonas Jensen Abbew - det er ikke ofte de er i stand til at levere 90 minutter eller være klar i lidt længere perioder. Tværtimod bliver de ofte skadet, når vi lige kunne bruge dem. Det kunne være 4 forstærkninger indefra.
Er opgaven umulig, tænker jeg CV skal se om han ikke kan komme af med dem hurtigst muligt (der er nok en lidt speciel situation med NP). Hvis der er skades issues ved Sviatchenko, så håber jeg vi vil se efter en anden.
Nu spørger jeg oprigtigt. Mener du det eller er det en automatisk bemærkning?
Jeg ville foretrække de i første omgang fik styr på Mølgaard, Poulsen, Serra og Jonas Jensen Abbew - det er ikke ofte de er i stand til at levere 90 minutter eller være klar i lidt længere perioder. Tværtimod bliver de ofte skadet, når vi lige kunne bruge dem. Det kunne være 4 forstærkninger indefra.
Er opgaven umulig, tænker jeg CV skal se om han ikke kan komme af med dem hurtigst muligt (der er nok en lidt speciel situation med NP). Hvis der er skades issues ved Sviatchenko, så håber jeg vi vil se efter en anden.
Giver det mening at satse på skadesplagede spillere der, når de er kampklar, er meget marginale? Poulsen stikker ud, fordi han har været fabelagtig senest han var klar, men de virker alle til at være skrøbelige.
Hvis Mølgaard, Serra og JJA hellere vil blive i AGF, end skifte væk, men klubben gerne vil satse på andre, hvad gør man så?
Hvis 'straffen' for at satse på dem og det fejler er relativt stor, og belønningen begrænset (i hvert fald mht Mølgaard og Serra), er det så en god ide?
Med JJA har han fået en halvsæson hos Uwe, før han røg på bænken da Kahl blev førstevalg. Han fik tillid af JP og blev valgt som starter, men røg ud igen. Man kan altid håbe, og det gør jeg, men logikken peger tommelfingeren nedad.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.