New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 163K
Hver gang man står i en situation, hvor man mister, er kunsten at komme ud af den situation stærkere end før man havnede der. Det er meget et spørgsmål om at ændre sin attitude.

Der er selvfølgelig brug for kontinuitet, men der er også brug for nytænkning. Hvis der kommer noget godt ud af det møde, som Højer har haft med CV, så synes jeg at truppen bliver opgraderet. Trænerteamet får nogle nye kvaliteter ind, hvilket åbner op for nogle nye spillemønstre.

Tanken om Højer i truppen minder mig mest af alt, om dengang man signede en aldrende men langt fra færdig John Sivebæk. Der blev tilført stabilitet, fart og masser af indlæg. JS blev hurtig en publikumsfavorit og var en af de spillere, man gik på stadion for at se.
Naturligvis er en afgang en mulighed for, at styrke truppen. Sådan er det.

Men at hente en ny spiller er jo altid en risiko. Jeg er sikker på, at CV nok skal få erstattet Beijmo godt. Defensivt er det ikke så besværligt tænker jeg, det er nok mere den taktiske fleksibilitet der er problemet.

Jeg har ikke hørt om en møde mellem Højer og CV, men såfremt der har været et, og er Højer en mulighed, så er han jo af gode grunde ikke en Beijmo afløser, men nærmere supplement til Kahl og Links.

• Like
Reactions: JB

Latest posts

Back