New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 165K
Det her er "kone-sagen": https://www.bt.dk/superligaen/han-loeb-med-holdkammerats-kone-jeg-har-faaet-det-som-jeg-ville

Udover at Keller lyder som en psykopat, så har Farzam efterfølgende udtalt, at det var den historie han var mest stolt over at have gravet frem, hvilket også er lidt små-psykopatisk al den stund der var børn involveret, som nok ikke havde det store behov for at få deres forældres privatliv gjort til forside-stof.
"Jeg har fået en ny kone, som jeg er superglad for ..." Lyder som om det er bilen, han har skiftet ud.

Kunne nu godt tænke mig et par forstærkninger oveni🙏 Vi skal spille mange kampe i CL gruppespil mv😉

Ej det synes jeg ikke vi er. Vi mangler fortsat et hak op i kvalitet. Jovist, vi kan da stille et fint hold men jeg vil nu mene vi skal have mere kvalitet. En erstatning for Beijmo mangler stadig og et godt alternativ til de to 10’ere mangler også ud over det du nævner. Før det vil jeg ikke sige vi er “klar” til Europa.

Det var i forhold til min kommentar om, at vi er klar til Europa nu, hvis vi får hentet en 9'er og skrevet med de to lejespillere.

Det jeg mente var Jo IKKE, at truppen så er på plads til sæsonen, men at vi så står klar til de første kampe med et fint hold. Jeg forventer klart, at der kommer ændringer senere i vinduet, også profilsalg, som skal erstattes. Så snart et gruppespil er sikret, vil det også være oplagt at styrke bredden. Bredden er ikke vores problem midt i juli, men ud på efteråret.

Gyamfi - Der er forlydender om at Esbjerg gerne vil beholde ham en sæson mere
Det er da virkelig positivt, hvis et tophold i 1. division har set noget i ham.

Latest posts

Back