Jeg glæder mig meget til at se (forhåbentlig) mere fra Haustrup i den kommende sæson! Jeg husker, at hans indhop mod Silkeborg var meget lovende. Men måske han har godt af en tur til Aarhus Fremad og få noget kontinuerligt spilletid (hvis de er interesseret i det).
Callø virker til at have profiteret rigtig meget af det - jeg tror godt Haugstrup kunne være kandidat til at få et år i Aarhus Fremad - og jeg mener også har har niveauet til at gå ind og være starter samt gøre en forskel...
Yakob mangler jo faktisk bare at lave flere "nemme"/normale mål fra sin position, så bliver han vanvittig. Han laver gode mål NÅR han scorer ja, men 4 stk over 26 kampe, og 0 i pokalens mange kampe også - er sgu ikke helt nok når man har spillet 1441 ligaminutter. Meeeen 4 mål og 2 assists efter at have kun 17 liga-starter - er ikke helt elendigt heller - især ikke efter et comeback fra slem skade.
Men nu skal han til VM, og jeg tror vi skal sælge. Han er 1 skade fra karrierestop (er alle på sin vis, men I ved hvad jeg mener), og har været her en del år.
En forlængelse på 1 eller max 2 år er jeg dog med på.
Yakob mangler jo faktisk bare at lave flere "nemme"/normale mål fra sin position, så bliver han vanvittig. Han laver gode mål NÅR han scorer ja, men 4 stk over 26 kampe, og 0 i pokalens mange kampe også - er sgu ikke helt nok når man har spillet 1441 ligaminutter. Meeeen 4 mål og 2 assists efter at have kun 17 liga-starter - er ikke helt elendigt heller - især ikke efter et comeback fra slem skade.
Men nu skal han til VM, og jeg tror vi skal sælge. Han er 1 skade fra karrierestop (er alle på sin vis, men I ved hvad jeg mener), og har været her en del år.
En forlængelse på 1 eller max 2 år er jeg dog med på.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.