New posts

Kamptråd Pokalturnering 21/22: runde 4 Onsdag d. 27.10.2021 kl. 19.00

  • Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 125
  • Views Views: Views 7K
Kamptråd Pokalturnering 21/22: runde 4 Onsdag d. 27.10.2021 kl. 19.00
Vi må vel prøve Anderson for Grønbæk i 2. halvleg. Jeg ved ikke om man vurderer at han kan spille kampen ud, hvis vi skal i forlænget, så måske venter man alligevel lidt. Links kan man vel også lige så godt sætte ind i stedet for Thorsteinsson med det samme. Jon plejer ikke at spille bedre i 2. halvleg end i 1. Men der skal selvfølgelig ikke så meget til denne gang :unsure:
 
Dagens opstilling er i øvrigt (to ændringer fra Randers-kampen):

FCuGUJOWYAs2-Xc
 
Ato Vari har sådan set analyseret 1. halvleg "spot on". Ingen af holdene kan skabe noget, der ligner organiseret spil. Ja, PM har ret, at de står fint, men det er så med understregning af "står". Og sigende nokgælder for alle 22 spillere, at deres primære fysiske udtryk er hovedrysten. Skammeligt og en hån mod fodboldspillet. Thorsteinsson må nok fortryde, at han ikke vil modtage tilbuddet om forlængelse. For med det , han har vist, ender han som makker med Andre Riel i Sjællandsserien. Som amatør.
 
Fin defensiv og et lille fremskridt for både PM og Bundu - men der er stadig væk lang vej. Jeg synes dog, at udfordringen i vores offensiv primært skyldes vores 8ére. De løber solen sort, men tager trods fint talent ikke spillet til sig og får ikke spillet til at flyde. De står til gengæld for en hel del boldtab.
 
Det er røvkedeligt og minder næsten om en forårspremiere af den værste slags. Men ret skal være ret, AGF har sat sig på kampen så det stort set have været givet fra start, og det nul Haderslev startede med ikke bliver ændret.

Det er sgu lige før kampen blev bedre at se på her til sidst, der har FC ikke været nogen fejlafleveringer er stykke tid :)
 
Det er røvkedeligt og minder næsten om en forårspremiere af den værste slags. Men ret skal være ret, AGF har sat sig på kampen så det stort set have været givet fra start, og det nul Haderslev startede med ikke bliver ændret.

Det er sgu lige før kampen blev bedre at se på her til sidst, der har FC ikke været nogen fejlafleveringer er stykke tid :)
Men det betydet intet at sætte sig på kampen når man ikke kan skabe en skid. Hold nu kæft en elendig offensiv. Hvis vi kan sælge Olsen så SKAL der igen bruges penge på en ordentlig midtbanespiller.
 

Latest posts

Back
Top