New posts

Nyheder om andre klubber

  • Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 413K
Nyheder om andre klubber
Nu synes jeg jo ikke det er så slemt - jeg ved heller ikke helt hvad den kritiske vinkel ville være - men det kunne da være interessant (men næppe så interessant at nogen faktisk vil gide at gøre det) at sammenligne med tilsvarende dækning af andre klubber og måske især de andre klubber Dan Sørensen dækker. Det vil selvfølgelig være pågældende hvis tonen er meget anderledes i en artikel om Viborg, men mit gæt vil være at han ikke er den type journalist.
Jeg har ikke læst artiklen, jeg mener ikke man skal give clicks til den slags click bait, men hvis han har skrevet at NK kommer til at sætte nye standarder i Superligaen, så er han historieløs, eller ramt af en eller anden FCM eufori, som ikke bekommer sig af en journalist på et licensstøttet medie.
 
Jeg har ikke læst artiklen, jeg mener ikke man skal give clicks til den slags click bait, men hvis han har skrevet at NK kommer til at sætte nye standarder i Superligaen, så er han historieløs, eller ramt af en eller anden FCM eufori, som ikke bekommer sig af en journalist på et licensstøttet medie.
Det er Uglens skyld at jeg klikkede på den :p

Min kommentar til den sidste sætning var også baseret på at jeg godt ved hvad Dan Sørensen mente, men at det enten er en naiv forestilling om hvor utroligt professionel lige netop Rasmus Kristensen er ift alle andre, eller måske netop her den kritiske vinkel ligger fordi han mener at de hidtil har været enormt uprofessionelle i FCM...
 
Nu synes jeg jo ikke det er så slemt - jeg ved heller ikke helt hvad den kritiske vinkel ville være
Den kritiske vinkel er vel, at det er uambitiøst af NK og at dette, hvis det bliver en større tendens (Billing kom også hjem sidste år og Corner for nogle år siden), er et problem for det danske landshold. Lige her og nu er det nok bare mest et potentielt problem for NKs videre landholdskarriere.
 
Den kritiske vinkel er vel, at det er uambitiøst af NK og at dette, hvis det bliver en større tendens (Billing kom også hjem sidste år og Corner for nogle år siden), er et problem for det danske landshold. Lige her og nu er det nok bare mest et potentielt problem for NKs videre landholdskarriere.
Han må også have andre grunde til at tage til Danmark end de rent sportslige, men ja det kunne Dan Sørensen selvfølgelig også have forholdt sig til.

Cornelius' skadeshistorik har gjordt at det var ligegyldigt ift landsholdet med ham. Billing var i forvejen i periferien og er vel forblevet der. Jeg synes egentlig at det er fint at man kan komme på landsholdet fra Superligaen, det kan man også forestille vil være relevant for nogle af vores spillere - Arnstad blev udtaget for et stærkere norsk hold - men det er klart at hvis der er et alternativ til Rasmus Kristensen der spiller på højere niveau, må det naturligt blive lidt sværere for ham at komme på landsholdet fremover. Det må også være med i hans overvejelser, så han prioriterer noget andet.gv
 

Latest posts

Back
Top