Transfervindue Sommer 2026
Jeg synes ikke man skal hente Højer som backup. Vi har Emmery, Links, Andersen, og måske Carstensen på WB og Callø, AJ, Mølgaard og Camara som backup til Kahl.Som jeg ser det, mangler vi i høj grad bredde i venstresiden (Kahl/Links), så jeg kan sagtens se det. Man skal selvfølgelig bare få gjort det klart, at der er konkurrence om pladserne. Jeg ser dog hverken Kahl eller Links spille 50+ kampe i denne sæson.