New posts

Kamptråd Træningskamp: Union Saint-Gilloise vs. AGF, Lørdag 11. juli kl. 14

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 210
  • Views Views: Views 12K
Added to Calendar: 11-07-26

Yes. Bliver provokeret. Først mener han jeg ikke kan finde ud af bestille en trøje. Nu spørger jeg om de har lejet et privatfly, fordi jeg ser det på Instagram. Så svarer han på sådan en "er du dum" måde.
Er det det her du mener med ovenstående?

Jeg er også 100% sikker på, at fejlen i min situation ligger hos AGF og ikke Post Nord.

Hvorfor? Hvis den er overdraget til Post Nord, så ligger fejlen vel der.

Halløj

Fordi, Post Nord siger, at AGF kun har udskrevet en label til pakken.

Men der plejer Post Nord at få besked automatisk, og så må det være fordi den ikke er hentet endnu.

Hvis det er, hvordan i alverden får du så det til at handle om at jeg mener du ikke kan bestille en trøje? Og lad være med at lægge ord i munden på mig, tak.

Og hvordan får du
Du tror ikke de har råd til at streame noget på deres mobiltelefon?
til at handle om jeg indirekte spørger om du er dum?

Og du kan jo spørge de andre brugere om de vil have en anden moderator på det her forum, for ifølge dig så er jeg jo den forkerte. Jeg venter på deres svar, og skal nok trække mig tilbage, hvis flertallet ønsker det.

Last edited:
Yes. Bliver provokeret. Først mener han jeg ikke kan finde ud af bestille en trøje. Nu spørger jeg om de har lejet et privatfly, fordi jeg ser det på Instagram. Så svarer han på sådan en "er du dum" måde.

Nej. Du spørger, om de har lejet et privatfly for at komme hjem og se Norge. Du skriver ikke, at du har set det på Instagram. Det skriver du bagefter.

@Alsgaard spørger helt legitimt ind til, hvorfor de ikke bare skulle se kampen, hvor de var.

Du giver ingen kontekst til dit spørgsmål, og jeg har meget svært ved at se, at Alsgaard svarer specielt provokerende.

Iøvrigt er Alsgaard en yderst fair moderator. Han er aldrig i infight med andre brugere, han modererer kun, når det er absolut nødvendigt og han er god til at forholde sig neutral.

Er det det her du mener med ovenstående?

Hvis det er, hvordan i alverden får du så det til at handle om at jeg mener du ikke kan bestille en trøje? Og lad være med at lægge ord i munden på mig, tak.

Og hvordan får du

til at handle om jeg indirekte spørger om du er dum?

Og du kan jo spørge de andre brugere om de vil have en anden moderator på det her forum, for ifølge dig så er jeg jo den forkerte. Jeg venter på deres svar, og skal nok trække mig tilbage, hvis flertallet ønsker det.

Du behøver ikke at vente på svar, du går ingen steder.

Da jeg brokkede mig over AGF og fanshoppen, så mente du også det var mig, der var noget galt med. Du er da den helt rigtige moderator til sådan et forum 👍
Nu er @Alsgaard ikke bare en moderator, men ejeren og skaberen af dette site. Så du vælger altså den forkerte kamp her. I øvrigt også med dine argumenter.

Du behøver ikke at vente på svar, du går ingen steder.
Hov hov tal for dig selv, nu skulle jeg lige til at ind og låne en masse millioner af hende der lånemutter, og så har @Alsgaard sgu slettet hendes tråde. Den skal jeg altså lige synke før jeg er klar til at danne mig en mening ;)

Badji er her ikke når vinduet lukker og hvis der er fire andre der står foran ham til spilletid, skal enten have spilletid der ikke giver mening for klubben eller med på en træningstur og stå som den (vist) eneste der ikke fik spilletid. Så jeg synes faktisk det giver god mening at han er hjemme mens klub og agent arbejder på at finde et andet sted til ham. Det er ikke fordi han nødvendigvis er ringere end andre muligheder, men han er opgivet ift klubbens planer. Forhåbentlig kan man finde en ordning hurtigt da det nok gavner ham at nå med i opstarten et andet sted.
Jeg undrer mig bare over at badji aldrig har fået chancen under jp. Ved ikke helt hvad type jp vil have men jeg gad godt se badji i en længere sekvens.

Tobias Bech var tilfreds med kampen i dag. Der er i øvrigt et interview med Arnstad i videoen i toppen, hvor de taler om at nogle af de norske spillere ville tage et tidligere fly mod Norge (dog ikke Arnstad).

- Det var et fysisk stærkt hold, der gik til den og spillede i et højt tempo, og det var godt for os at mærke. De havde et højt niveau og bragte intensitet ind i kampen.
- Det har vi brug for at opleve i de her testkampe og det var godt at se, at vi i perioder stod fint i mod og også fik skabt chancer - herunder et par stykker til mig selv, siger Tobias Bech.

Latest posts

Back