New posts

Kamptråd Træningskamp: AGF - AC Horsens, Onsdag d. 15. juli kl 14.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8
  • Views Views: Views 786
Added to Calendar: 15-07-26

Kamptråd Træningskamp: AGF - AC Horsens, Onsdag d. 15. juli kl 14.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Last edited:
1000003078.webp

Efter et par andre hold der skal i europæisk kvalifikationskampe, så er det nu tid til en lidt mere eksotisk modstander fra syden

Horsens rykkede op fra 1.division som nr 2. De har en del problemer gennem sæsonen på trods af at have det klart største budget.

Direktør Jacob Jørgensen ser ingen grund til at de ikke skulle kunne gøre som FCM, da de arbejder uden loft, hvilket deres ejere Binnie familien også gør.
Hvor har Jacob Jørgensen tidligere arbejdet... Du gættede rigtigt. Hos FCM

Serie A Football GIF by Tomi Ferraro, Sportz

Lets play ball

Direktør Jacob Jørgensen ser ingen grund til at de ikke skulle kunne gøre som FCM, da de arbejder uden loft, hvilket deres ejere Binnie familien også gør.
Hvor har Jacob Jørgensen tidligere arbejdet... Du gættede rigtigt. Hos FCM
Han nævnte det i Mediano i et interview. Men han tilføjede også, at de gik ydmygt til opgaven i de kommende sæsoner. Det var tydeligt, at overlevelse i denne sæson var et succeskriterie, selvom de "arbejder uden loft".

Mon ikke det bliver:

-------------- Bech
---- Arnstad - Anderson
------ Yakob --- Knudsen
Emmery------------------ Links
-------- Kahl - Ting JJA
------------ Hansen

Jeg har ikke fidus til Jensen-Abbew, men JP har vist ham som foran Jønsson (begge bag Callø). Og han er dansk mester.

Bech er mindst ringe løsning på 9'eren. Jeg tror man gerne vil have plads til Yakob, hvilket skubber Arnstad op som 10'er. Anderson må være foran Jørgensen.

I kampen mod en god modstander var det Links, Anderson og Yakob der primært viste niveau der kunne genere dem. Derfor må de være oplagte mod Poznan.

I øvrigt måtte der gerne dukke et par spillere op mandag.

Bech er mindst ringe løsning på 9'eren.
Vurderet ud fra? Jeg kan ikke se, at han har vist noget som helst fra pladsen. Men vi får selvfølgelig det samme gode første pres, som Mortensen også kunne. Hvis vi havde vidst, at vi ville stå her, midt i juli, skulle vi nok have givet PM et bedre tilbud.

Men ok, Europa er jo ikke alt hvad denne sæson handler om og vi får vel en angriber ind sidst i vinduet.

Vurderet ud fra? Jeg kan ikke se, at han har vist noget som helst fra pladsen. Men vi får selvfølgelig det samme gode første pres, som Mortensen også kunne. Hvis vi havde vidst, at vi ville stå her, midt i juli, skulle vi nok have givet PM et bedre tilbud.

Men ok, Europa er jo ikke alt hvad denne sæson handler om og vi får vel en angriber ind sidst i vinduet.
Jeg vurderede ud fra alternativerne. PM havde været en seriøs overvejelse værd, hvis han stadig var i klubben og Serra måske, hvis han var klar.

Hvis du tror jeg er tilfreds med at Bech er bedste mulighed på 9'eren har du ikke fulgt med.

Latest posts

Back