Talentarbejdet i AGF
Det har været en del frem og tilbage de sidste 5-6 år.Nu må nogle der er lidt bedre inde i det rette mig hvis jeg tager helt fejl.
Men jeg mener ikke vi førhen har haft samme opstilling i u rækkerne som A truppen, men mere haft fokus på indstilling udtryk osv.
Tror det er lavet om så selve transitionen fra talent til A trup er nemmere.
Som om man først ikke var 100% klar på 3-back