James starter, Hamza er også med fra start - håber virkelig på de streamer den kamp - FCK plejer altid at streame deres ungdomskampe, så mon ikke AGF kan tune sig ind på deres kanaler?
FCK er startet bedst, og har haft et par hjørnespark, hvoraf det sidste var rigtigt tæt på. AGF har svært ved at spille sig ud af deres høje pres, men har også selv et par gange forsøgt at presse højt.
FCK er startet bedst, og har haft et par hjørnespark, hvoraf det sidste var rigtigt tæt på. AGF har svært ved at spille sig ud af deres høje pres, men har også selv et par gange forsøgt at presse højt.
Nu må nogle der er lidt bedre inde i det rette mig hvis jeg tager helt fejl.
Men jeg mener ikke vi førhen har haft samme opstilling i u rækkerne som A truppen, men mere haft fokus på indstilling udtryk osv.
Tror det er lavet om så selve transitionen fra talent til A trup er nemmere.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.