New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 125K
Jeg håber dog uanset at Polle et helt klar efter pausen, til gengæld er jeg foreløbig opløftet af Badjis præstationer som der jo var lidt usikkerhed om inden foråret gik i gang. Det kan også blive bedre, men han er fuldgyldig mulighed, nu også med er mål på kontoen.

Syntes han ser bedre og bedre ud. Det var opløftende, at se han kan spilles i dybden og har fart til det - det prøvede de et par gange og han kom til indlæg på den måde. Håber målet får ham startet - den blev sat ind med fuld gas 👏

Syntes han ser bedre og bedre ud. Det var opløftende, at se han kan spilles i dybden og har fart til det - det prøvede de et par gange og han kom til indlæg på den måde. Håber målet får ham startet - den blev sat ind med fuld gas 👏
Ja præcis, nu har han prøvet at score, det betyder sgu noget - så nu skal Paddy snart til at passe på topscorer titlen ;)

Tror det er fint at starte hjemme mod FCN, men der er pres på for at komme tilbage på sporet med en sejr. Men det ville der nærmest være, uanset hvem vi mødte.

Den hjemmekamp mod Brøndby i sidste runde kan blive drabelig. Håber vi kan lukke tredjepladsen inden da, men omvendt skal der gå meget galt for, at vi ikke med en sejr i den kamp kan tage tredjepladsen. Selv hvis Brøndby laver seks flere point end os i de første ni runder, vil vi sandsynligvis kunne overhale dem med en sejr på grund af vores målscore. Men ja, der ignorerer jeg fuldstændigt Randers og FCN.

De har 100% ikke ville lade Brøndby slutte i parken. Og nok heller ikke i Herning da de stor favorit til at vinde.

Jeg er overbevist om det har spillet en stor rolle. Det er lidt trist de har skelet til dette, men det føler jeg mig overbevist om. Så hellere ligge det i Aarhus, hvor ingen af de to hold har noget at spille for.

Hvis tingene går AGFs vej, så er det muligt, at en sejr i tredjesidste spillerunde mod Randers kan hjælpe med til, at FCN i næstsidste spillerunde har knap så meget at spille for, mens Brøndby i sidste spillerunde meget vel kan have blikket mod den efterfølgende pokalfinale.

Men det hele starter altså med point og en god præstation hjemme mod FCN!

Hvis tingene går AGFs vej, så er det muligt, at en sejr i tredjesidste spillerunde mod Randers kan hjælpe med til, at FCN i næstsidste spillerunde har knap så meget at spille for, mens Brøndby i sidste spillerunde meget vel kan have blikket mod den efterfølgende pokalfinale.

Men det hele starter altså med point og en god præstation hjemme mod FCN!
Det står virkelig højt på min liste at de får klapset FCM.

Alle hjemmekampe søndag kl. 16 ( kl. 17 i sidste runde) (y)
Alle udekampe er den sene søndagskamp på nær Randers som er kl. 16 (n)

Noget værre vrøvl jeg fik skrevet der når jeg ikke fik tjekket min kilde ordentligt
90S Idk GIF by CocoJuice

Last edited:
Alle hjemmekampe søndag kl. 16 ( kl. 17 i sidste runde) (y)
Alle udekampe er den sene søndagskamp på nær Randers som er kl. 16 (n)
Jeg ved ikke lige hvor du kigger, men det er ikke helt rigtigt det du skriver.

Brøndby ude er en mandag. Åndssvagt de ikke placerer FCN-FCK om mandagen og rejsen på tværs af landet en søndag.

Udekampen mod FCN er en fredag. Igen en fuckfinger til fansene. Lad dog en af de jyske kampe i nedrykningsspillet ligge der.

Jeg ved ikke lige hvor du kigger, men det er ikke helt rigtigt det du skriver.

Brøndby ude er en mandag. Åndssvagt de ikke placerer FCN-FCK om mandagen og rejsen på tværs af landet en søndag.

Udekampen mod FCN er en fredag. Igen en fuckfinger til fansene. Lad dog en af de jyske kampe i nedrykningsspillet ligge der.
Det er tv-kanalerne der fastsætter kamptidspunkter. De gør det efter seertal. Det er et naturligt, men ikke fanvenligt valg at lægge den kl 19 mandag

Back