New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 125K
Superligaen 2024/2025
Det er tv-kanalerne der fastsætter kamptidspunkter. De gør det efter seertal. Det er et naturligt, men ikke fanvenligt valg at lægge den kl 19 mandag
I know, men det er stadig en finger til fansene, men det er ikke noget nyt at de ikke kommer i første række. Men det er prisen for alle de penge der er i fodbold. Mon ikke vi sælger alle billetter på Hooligan Arena alligevel.

Jeg ved ikke lige hvor du kigger, men det er ikke helt rigtigt det du skriver.

Brøndby ude er en mandag. Åndssvagt de ikke placerer FCN-FCK om mandagen og rejsen på tværs af landet en søndag.

Udekampen mod FCN er en fredag. Igen en fuckfinger til fansene. Lad dog en af de jyske kampe i nedrykningsspillet ligge der.
Sorry, min kilde havde ikke lige styr på dagene - så bare se bort fra mit opslag

Er der ikke en forhøjet risiko ved at spille en kamp på Brøndby stadion mod AGF så sent på døgnet? Der er det velsagtens mod alle modstandere med de fans Brøndby holder sig, men nok lidt mere mod AGF end fx Randers eller FCN fordi der kommer flere udefans og det er nogle deres hooligans i endnu større grad vil have lyst til at angribe. Det hjælper vel ikke på det, at det er en hverdagsaften?

Er der ikke en forhøjet risiko ved at spille en kamp på Brøndby stadion mod AGF så sent på døgnet? Der er det velsagtens mod alle modstandere med de fans Brøndby holder sig, men nok lidt mere mod AGF end fx Randers eller FCN fordi der kommer flere udefans og det er nogle deres hooligans i endnu større grad vil have lyst til at angribe. Det hjælper vel ikke på det, at det er en hverdagsaften?
Selv den største kokainbrandert er vel ovre mandag kl 19 fra de psykopater. Sætter aldrig mine ben i den boligblok igen.

Tror det er fint at starte hjemme mod FCN, men der er pres på for at komme tilbage på sporet med en sejr. Men det ville der nærmest være, uanset hvem vi mødte.

Den hjemmekamp mod Brøndby i sidste runde kan blive drabelig. Håber vi kan lukke tredjepladsen inden da, men omvendt skal der gå meget galt for, at vi ikke med en sejr i den kamp kan tage tredjepladsen. Selv hvis Brøndby laver seks flere point end os i de første ni runder, vil vi sandsynligvis kunne overhale dem med en sejr på grund af vores målscore. Men ja, der ignorerer jeg fuldstændigt Randers og FCN.
Ja jeg tror også de vil være indstillede på at forsøge at tage mesterskabet fra os i den kamp, ligesom vi gjorde ved dem i den samme kamp i sidste sæson :cool:

De første 4 runder er dælme spændende... Vi har nok fået den nemmeste lodtrækning vi kunne (ingen FCK, FCM eller FCN ude) hvis vi kigger op ad.

Vi møder kun 1 hold som ligger over os (FCM hjemme).

FCK har til gengæld haft BIF hjemme, FCN ude og FCM ude..

Derefter kommer dobbelt runden.

(RFC med en svær start (FCK ude, FCM hjemme, FCN ude, AGF hjemme))

Alle kampe skal vindes men rækkefølgen kan bestemt give momentum både den ene eller anden vej..

KSDH

Det er ærgerligt, at vi ingen kampe har mod FCK eller Brøndby efter nogen af deres to pokalsemifinaler.

Det nærmeste vi kommer er, at vi møder FCK i 6. runde kun fire dage før deres første pokalsemifinale.
Godt spottet (y) Det havde jeg ikke tænkt på.

Jeg kan slet ikke forestille mig, at en første semifinale mod Viborg har den mindste indflydelse på en superligakamp fire dage før, desværre. Men det er vel også din pointe.

Interessant vi ligger over Silkeborg i boldbesiddelse
View attachment 4534
Jeg ville have forventet at Silkeborg lå lavere på sådan en liste, de spiller ret anderledes end for et par år siden, men der er selvfølgelig også bare en del hold der ikke har bolden voldsomt meget. Vi ligger selv pænt med og så kan det blive interessant hvordan det ser ud i et slutspil med en del kampe mod hold der også hidtil har ligget over 50%

Jeg ville have forventet at Silkeborg lå lavere på sådan en liste, de spiller ret anderledes end for et par år siden, men der er selvfølgelig også bare en del hold der ikke har bolden voldsomt meget. Vi ligger selv pænt med og så kan det blive interessant hvordan det ser ud i et slutspil med en del kampe mod hold der også hidtil har ligget over 50%
Enig, det er et meget anderledes hold nu. Specielt på udebane.

Back