Superligaen 2024/2025
Der var også noget med at han var en af de bedste og mest lovende målmand i Eliteserien og han fik trods alt også nogle kampe for Blackburn, så et eller andet talent er der i hvert fald. Det er ikke en Eskelinen der var meget uprøvet, men frygten må vel mest være at han har ramt et eller andet hvor det mentale ikke kan være med på helt samme niveau som det fodboldtekniske og målmænd får hurtigt en hård medfart i AGF. Jeg tror dog nok de kan vurdere om han fundamentalt set er en dygtig målmand med potentiale og så vil de forsøge at få ham spillet ordentligt ind sammen med et stabilt forsvar. Jeg forventer helt klart at man vil se det an i opstarten og måske også de første kampe, men det kan godt være man prøver at have noget i baghånden til sidst i vinduet hvis det bliver nødvendigt.Jeg har heller ikke endnu afskrevet Wahlstedt. Altså BIF ville have ham, Blackburn ville have ham, så noget må han kunne.
På agf play da han ankom og sagde hej til Pold for første, sagde Pold på sit bedste denglish “I have watched you for a very long time”
Så for helvede, det er jo ikke forkert scouting af op til flere klubber (eller hvad?)
Vi skal have en god shotstopper fordi de høje i forsvaret tager sig af de høje bolde. Hansen gik aldrig ud i feltet og det gør Wahlstedt heller ikke. Det har været spillestilen.
At forsvaret (og de offensive) har kogt de sidste 7 kampe har ikke hjulpet på indkøringen og selvtilliden. Håber sommerpausen hjælper og nulstiller det mentale. Ellers ja, må han videre.