New posts

Kamptråd Superliga runde 5: AGF - OB, Søndag d. 23.08. kl 14.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 89
  • Views Views: Views 5K
Added to Calendar: 23-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    51
  • Poll closed .
Jeg synes, Jørgensen gjorde en fin figur mod Viborg og det samme igen i Lissabon. Hvis han er klar til det, så håber jeg, han får chancen igen, nu hvor han endeligt (måske) er ved at sætte en stime af gode kampe sammen.

Og så kunne jeg godt tænke mig at se Links i en venstre side mellem Kahl og Arnstad, for det vil altså være meget værd for AGF, hvis han snart kan genfinde lidt af sidste års niveau.
Enig. Jeg blev også opløftet af de to præstationer. Det er ikke nu at han skal droppes.

Så har vi Callø, Camara og Kahl og J. Andersen og mølgaard, har jeg glemt nogen?
Nej det skulle lige være Abbew, men ham her jeg lidt svært ved at medregne med alle hans konstante skader. Derudover er der ingen af dem kan holde til at spille hver tredje dag, så går de også i stykker. Så hvis ikke man skal hente Camara og Storch op på førsteholdet permanent, og acceptere at det bliver ustabilt i år, så skal man have noget stabilitet til forsvaret.

Lidt overrasket over at Bech ikke får en hviler. Han har set slidt ud, og Anderson burde jo kunne spille den. Kahl ligner også en der har svært ved at spille to gange om ugen, men man forstår godt, at de prøver at styrke relationerne i den kæde.
Og vi er så presset i bagkæden. Vi stiller med en wingback og en U19 spiller.

Last edited:
Tja. Jeg er ret overbevist om at Andersen har bedre succes som yderstopper end wingback og Camara er reelt valgt til.

Men presset er vi da og jeg er meget overrasket over, at Bech spiller.
Jeg synes Andersen var bedst på wingback mod Benfica. Ligeledes tror jeg Tingager var startet i dag, havde han været klar

Sagt på en anden måde, jeg tror to ud af tre spiller pga skader og fravær, eller mangel på bredde.

Latest posts

Back