Jeg synes egentlig, det ville være meget god stil at holde lidt igen med at gøre nar af folk, der ikke har gjort andet end at spille for andre klubber end GF.
Det jeg skriver må gerne flyttes, da det vel ikke hører hjemme her, men det er her på tråden hvor emnet opstod - så skal det hele vel flyttes.
Helt enig cph ! Vi skal alle hanke op her på AGF-forum. Der har også været uskønne ting sagt om vores egen spillere her AGF-forum (ikke et forsøg på at genoplive dette) og her tænker jeg ikke på argumenter med kritik af diverse spillere. Jeg grinte selv af Faghir drilleriet, men det fik mig til at tænke mig om.
Der er desværre sket en fragmentering her på AGF-forum og selv hvis jeg skrev: 'AGF er verdens bedste fodboldklub, hvem er med på det?', så ved jeg allerede hvem her på forum som for tiden (eller mere tid) ikke kunne give det et 'like', da jeg er afsenderen. Og nej, jeg er ikke en 'like hunter', jeg bliver venligt drillet af nogle i familien, venner, nu mest kolleger, for at være nærmest passiv på sociale medier. Jeg "hader" sociale medier, men de er der og jeg kan ikke ignorere dem totalt.
Jeg ser ikke ovennævnte som værende dybt alvorligt, nærmere trist. Jeg har gennem de år jeg har været på haft 2 beefs med Sydhavnen (måske med andre, men det husker jeg ikke hvem måtte være) og det burde begraves. Så undskyld for det herfra. Jeg giver tit et '

eller

' til Sydhavnen, da han skriver sgu' da mange fornuftige posts og Sydhavnen er velkommen til at gøre samme [gerne her]...nuvel, det er vel heller ikke sikkert jeg skriver noget som Sydhavnen finder '

' værdigt' og det skal ikke misforstås. Jeg har skrevet posts, som jeg ikke ville give '

' i dag.
Det blev godt nok et emoji inficeret indlæg og min bedre halvdel sender et hav af dem når jeg kører el-bil...'enhjørne-emoji, katte-emoji...alt sammen udtalt på fornøjelig vis og det morer hun sig kosteligt over....