New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 361K
Transfervindue Sommer 2026
Eller også står de bare på en aftale er en aftale og vil have det beløb, CV selv har sagt ja til i sin tid.

Det er et meget stort beløb for 27-årig spiller.

Af markspillere er det højeste beløb for en spiller på +27 år, 6 mio. euro og det var Cornelius og han er trods alt angriber og med et europæisk CV.

Hvis en Toyota står i den pris, må Links sgu være noget mere værd.

Har vi da solgt Links, siden han ikke er med i din top 2? 🤨
Jeg har luret på den her, mere generelt.

Måske er den defensive 6'er og den centrale forsvarsposition AGFs formationsmæssige svar på en push up BH: hvis der er noget at se på, bliver det voldsomt fremhævet.

I efteråret var det Nicolaj Pirlsen, der dominerede, i foråret Knudsen. Og både Tingager og Dalsgaard blev rost til skyerne.

Der var vist ingen der rangerende NP i top 2 eller 3 i efteråret - måske fordi man havde set sig sur på ham for tidligere, mere primitive perioder.

Knudsen var elegant på som 6'er og en glimrende tilgang. Men - og det er kompliceret at kreere sådan en liste - hvor højt ligger han på ranglisten?

Jeg er i tvivl.

Var Felix Beijmo, Erik Kahl og Tobias Bech mindre overlegne på deres positioner, end Knudsen på sin? Var Links ikke med afstand den der havde mest overdkud på sin position? Hvor ligger Jesper Hansen? Og Dalsgaard hhv Tingager.

Jeg er sgu i tvivl. Links er for mig den bedste, fordi det var hele sæsonen (Arnstad faldt i foråret), og fordi det er sværere som offensiv, end som defensiv. Beijmo er min nr. to.

Det har bare intet at gøre med den aftalte pris. Vi må formode, CV har ment Carstensen var det værd, som der står i frikøbsklausulen.
Eller også var det hvad man kunne blive enige om dengang, og så har man måske udskudt.

Hvis CV gerne vil lande en lejeaftale med RC hurtigt, giver det ikke helt så meget mening at bruge et par uger på at diskutere frikøbsprisen. Det giver mere mening i juni, hvor aftalen stadig løber og man ikke mister noget ved at trække tiden.

Med den omtalte bonus (lidt afhængigt af hvad den kræver) kommer vi langsomt at komme op i en prisen på Links. Det kunne godt blive sommerens første rigtige transfersaga.
1 million euro mere - evt i realistiske bonusser - så begynder det at ligne et bud, der kan accepteres sent i vinduet. Til gengæld er der ingen grund til at acceptere det beløb forud for kampene mod Poznan (og helst den efterfølgende runde også).

Åååååhhhhh tak, så blev det J&A-dag alligevel!

Fabelagtig spiller senest, der bragte sig i utroligt mange gode situationer, men ikke fik nok ud af dem. Det skal de nok få styr på nu.

Og med MA stiger værdien af Højer også, fordi han var den der blev begået frest frispark mod, så Højer som dødboldsskytte og så kan man sikkert høre Lind ærgre sig hele vejen til Pisa.

Åååååhhhhh tak, så blev det J&A-dag alligevel!

Fabelagtig spiller senest, der bragte sig i utroligt mange gode situationer, men ikke fik nok ud af dem. Det skal de nok få styr på nu.

Og med MA stiger værdien af Højer også, fordi han var den der blev begået frest frispark mod, så Højer som dødboldsskytte og så kan man sikkert høre Lind ærgre sig hele vejen til Pisa.
Det er nemlig bare så vigtigt med afgangen af specielt Paddy, men også Beijmo og Dalsgaard.

Kom så med Højer, så vi har to på venstrebacken. Og så må alt derudover være bonus.

Men herligt, at vide, at vi har basis på plads.

Last edited:
Det har bare intet at gøre med den aftalte pris. Vi må formode, CV har ment Carstensen var det værd, som der står i frikøbsklausulen.
Ellers var det, det ved at e han kunne få på det tidspunkt og ville hellere have en klausul end ingen.

Jeg tror ikke vi kan formode at klausul prisen er den CV mener Carstensen er værd, i såfald ville jeg formode den var effektueret

Har vi da solgt Links, siden han ikke er med i din top 2? 🤨
Jeg holder meget af Links, men jeg synes han er en lille smule overvurderet. Der sker en masse men lidt for ofte mangler der en plan og noget slutprodukt. I hvert fald ift. at komme på min top 3 liste over bedste AGF-spillere.

Latest posts

Back