Det er mit håb nr. 2.
Mit første og største håb er, at vi på vanvittig vis bare lukker kampen i første hug, så der sådan set kun er formaliteter tilbage at spille om i Polen. 3 eller 4 måls sejr, så jeg kan sove roligt resten af sommeren. Tak.
Heldigvis nåede den lige akkurat i frit salg. Jeg håber virkelig, at alle interesserede fik en billet. Samt at de nåede at oprette sig i AGF-universet i god tid, så det ikke ender med afvisninger ved indgangen.
Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Alle os på stemningstribunen (som er lukket), kan først hente billet i morgen, som jeg har forstået det. Og man kan kun købe én billet per bruger.
Fra den mail, AGF sendte til sæsonkortholdere på stemningsafsnittet:
For dig som abonnent i stemningsafsnittet betyder dette, at du ikke har mulighed for at hente din billet via dit billetabonnement til opgøret den 25. juli. Du vil ikke blive kompenseret i form af rabat eller en plads i et andet af stadionets afsnit. Billetabonnenter i stemningsafsnittet vil i stedet få adgang til billetsalget efter AGF Score.
Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Alle os på stemningstribunen (som er lukket), kan først hente billet i morgen, som jeg har forstået det. Og man kan kun købe én billet per bruger.
Nemlig, så det kan slet ikke lade sig gøre at der bliver udsolgt i dag.
Men der bliver helt sikkert udsolgt i morgen, og formentlig allerede i runden for 100+ fanscore.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.