New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 77K
Heldigvis nåede den lige akkurat i frit salg. Jeg håber virkelig, at alle interesserede fik en billet. Samt at de nåede at oprette sig i AGF-universet i god tid, så det ikke ender med afvisninger ved indgangen.
Hang den ikke et godt stykke tid i frit salg?
Jeg tror næsten alle har fået.

Måske nogle der opgav på forhånd, har misset billet.

Hang den ikke et godt stykke tid i frit salg?
Jeg tror næsten alle har fået.

Måske nogle der opgav på forhånd, har misset billet.

Hvis du har misset, og én af os mod forventning må melde mandefald, skal jeg nok sende en besked. Altså hvis du er interesseret i en billet.

Og jeg lover at opføre mig anstændigt, om jeg så skal ligge på tribunegulvet og lægge krop til et dansende maskebal.

Hvis du har misset, og én af os mod forventning må melde mandefald, skal jeg nok sende en besked. Altså hvis du er interesseret i en billet.

Og jeg lover at opføre mig anstændigt, om jeg så skal ligge på tribunegulvet og lægge krop til et dansende maskebal.

Tak, men jeg fik uden problemer dem jeg skulle bruge til vores automobil :)

Er det forresten ikke sjældent at få 2000 til udebane afsnittet?

Jo, for os, men det er fordi vi sjældent spiller på stadions med plads til over 40.000 :eek:

Attachments

• IMG_1838.webp
    IMG_1838.webp
    151.1 KB · Views: 65
Der bliver udsolgt på 30 min Max i dag .. mark my words
Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Alle os på stemningstribunen (som er lukket), kan først hente billet i morgen, som jeg har forstået det. Og man kan kun købe én billet per bruger.

Fra den mail, AGF sendte til sæsonkortholdere på stemningsafsnittet:

For dig som abonnent i stemningsafsnittet betyder dette, at du ikke har mulighed for at hente din billet via dit billetabonnement til opgøret den 25. juli. Du vil ikke blive kompenseret i form af rabat eller en plads i et andet af stadionets afsnit. Billetabonnenter i stemningsafsnittet vil i stedet få adgang til billetsalget efter AGF Score.

Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Alle os på stemningstribunen (som er lukket), kan først hente billet i morgen, som jeg har forstået det. Og man kan kun købe én billet per bruger.
Nemlig, så det kan slet ikke lade sig gøre at der bliver udsolgt i dag.
Men der bliver helt sikkert udsolgt i morgen, og formentlig allerede i runden for 100+ fanscore.

Latest posts

Back