New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 359K
Hvorfor den snak om formation. Har der været andre indikationer på formationsskifte end fandebat?
Det er stort set kun mig der holder den i live, og det er fordi jeg mener det er en overvejelse værd.
Hvorfor fortsat tro på JJ i midterforsvaret? Har han ikke trænet på central midt i sin tid i klubben så langt?
Hvis du har info om han har trænet på midten er det værd at tage med i betragtning. Jeg baserer mig på hvor jeg tror han passer ind og der er ikke meget hård info.

Er der nogen der kan svare på det? Men vi har selvfølgelig også været tynde på midtbanen til træning, med Yakob til VM og NP skadet. At Solbakken så også er ude nu, gør måske nok, at Jønsson spiller central midt på søndag.
Det hvide snit sagde i en småsnak at han var blevet testet på positionen til træning. Vi bliver klogere på Søndag

Det er stort set kun mig der holder den i live, og det er fordi jeg mener det er en overvejelse værd.

Hvis du har info om han har trænet på midten er det værd at tage med i betragtning. Jeg baserer mig på hvor jeg tror han passer ind og der er ikke meget hård info.
Men hvorfor er du så forhippet på ham som stopper? Han har vitterligt ikke spillet i forsvaret siden 2016 (ifølge transfermarkt), og dengang udtalte han klart, at han ikke ville spille i forsvaret.

Mit gæt er, at vi kommer til at hente en helt 3. spiller til pladsen, hvis ikke JJ tager den. Og Callø skal nok få masser af spilletid alligevel.
det er på tide at callø vise sig frem. han har haft en sæson som ungt talent med minutter, nu også en sæson i senior fodbold hvor han har spillet stort set hvert muligt minut. hvis vi ikke kan regne med ham som starter nu, hvad er så pointen.

det ville være misbrug af transferbudgettet at købe endnu en der kan spiller hcb.

vi har allerede callø, JA, Jønne og AJ til pladsen, det giver i mit hoved virkelig ikke mening at købe mere ind der

det ville være misbrug af transferbudgettet at købe endnu en der kan spiller hcb.
Ubetinget enig.
Vi bør overveje at bruge lidt skillinger på en VCB/VWB, der kan presse/aflaste Links og Kahl.
Jeg ved godt at JA kan aflaste Links og Emmery ligeså, men jeg så hellere Emmery aflaste Arnstad og så få en ind, der var noget stærkere defensivt end Emmery, til at dække af på VWB.

Last edited:
Men hvorfor er du så forhippet på ham som stopper? Han har vitterligt ikke spillet i forsvaret siden 2016 (ifølge transfermarkt), og dengang udtalte han klart, at han ikke ville spille i forsvaret.
Der er ikke så mange stoppere i truppen. Jeg vil ikke så gerne forlade mig på Mølgaard eller JJA. Callø i noget højere grad.

Jeg tror også på JJ kan tilføje forsvaret meget af det man havde med Beijmo.

Hvis man kunne spille med Kahl, Højer og Jønsson i bagkæden, ville det være en killer på bolden og med evner til at gå med frem. Jacob Andersen kunne måske også give noget af det samme, og med den rigtige fod, hvor både Kahl og Højer er venstrebenede.

Bevares, jeg kan også sagtens se Jønsson gøre en god figur på central midt og det var min hovedtese indtil for godt en uge side. Vi bliver sikkert meget klogere når der er spillet en træningskamp eller to.

Ubetinget enig.
Vi bør overveje at bruge lidt skillinger på en VCB/VWB, der kan presse/aflaste Links og Kahl.
Jeg ved godt at JA kan aflaste Links og Emmery ligeså, men jeg så hellere Emmery aflaste Arnstad og så få en ind, der var noget stærkere defensivt end Emmery, til at dække af på VWB.
Her ville højer bare være fed syntes jeg. han kan aflaste kahl når det er nødvændigt, men også være en lidt mere defensiv orienteret vwb (i hvert fald sammenlignet med emmer og links) hvis vi spiller en emmer på venstre 10'er

Det hvide snit sagde i en småsnak at han var blevet testet på positionen til træning. Vi bliver klogere på Søndag
Jønne bliver afprøvet her, fordi hans måde at spille pladsen på vil være meget lig Beijmos. Callø er en langt mere stationær spiller, med mindre han kan lære at være mere fremadrettet.

Carstensen skal selvfølgelig til AGF. Ellers havde han ikke trænet med frem t.o.m. 30/6. Han er også stadigvæk i truppen på hjemmesiden.

Men har dog hørt om det samlede tilbud fra Midtjylland til ham og Sofie.

Er det betinget af, at de begge skriver under? Lidt ligesom dengang de også gav den mindre talentfulde Fischer bror en kontrakt for at skrive under med den forkælede Fischer bror. Der er vel ikke noget i vejen for, at Carstensen fortsætter i AGF, mens kæresten skifter til Bestseller FC.

Jønne bliver afprøvet her, fordi hans måde at spille pladsen på vil være meget lig Beijmos. Callø er en langt mere stationær spiller, med mindre han kan lære at være mere fremadrettet.
Det giver super god mening. Husker også JJ som en spiller med et stort pensum. Callø kan vel matche kvaliteten på bolden i stil med Kahl, hvor Mølgaard kan erstatte mængden af løbede meter. JJ kan begge dele

Latest posts

Back