New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 258K
Transfervindue Sommer 2026
Det er helt okay😀 jeg tror bare jeg vægter performance på banen højere end hvor de er vokset op eller hvem de holder med i fritiden. Ville du virkelig takke nej til en 29 årig Patrick Mortensen i dag?
Det er et ondt dilemma. Anerkender fulgt ud hvad han betød for det AGF, der nu har vundet guld.

Men det er altså smertende, at se så markante skikkelser, skifte til klubber, som ihvertfald jeg, er vokset op med som fjendebilleder.

Og for Brøndbys vedkommende - en klub, jeg som dreng, ikke turde tage med min far på stadion i Århus at se, fordi jeg var bange for deres fans. Det kommer jeg mig aldrig over.

Det er et ondt dilemma. Anerkender fulgt ud hvad han betød for det AGF, der nu har vundet guld.

Men det er altså smertende, at se så markante skikkelser, skifte til klubber, som ihvertfald jeg, er vokset op med som fjendebilleder.

Og for Brøndbys vedkommende - en klub, jeg som dreng, ikke turde tage med min far på stadion i Århus at se, fordi jeg var bange for deres fans. Det kommer jeg mig aldrig over.
Man kan også vende den om og sige at han vælger agf over sin hjerteklub. Det kan også noget😀 så er han her for at vinde.

Jeg er grundlæggende enige i det første udsagn, medmindre de har udtalt sig negativt om klubben.

Mht en 29 årig Patrick Mortensen, så kan det vel kun besvares hvis man ved hvad alternativet er? Hvis det er en 19 årig Franculino, så ville jeg nok være fristet
SÃ¥ ville jeg tage dem begge ;)

Jeg er grundlæggende enige i det første udsagn, medmindre de har udtalt sig negativt om klubben.

Mht en 29 årig Patrick Mortensen, så kan det vel kun besvares hvis man ved hvad alternativet er? Hvis det er en 19 årig Franculino, så ville jeg nok være fristet

Også hvis francolino holdte med Brøndby?😛

Last edited:
Det her er IKKE et rygte, men et hint fra en fodboldfaglig som jeg kender, der mener, at GF skal gå efter Dario Miranda, der har nogle af de samme skills som Bisseck havde, da han kom til Århus. Dario Miranda er Portugiser og har tidligere været en del af Benfica-akademiet.

Last edited:
Med den officielle signing af Sebastian Jørgensen og en kommende signing af Rasmus Carstensen, så kan vi lige skæve lidt til trupsammensætningen, og måske deraf gætte os lidt til hvad CV kigger på af alder og lande når han kigger på udvalgte positioner.

Vi har pt. 23 spillere i AGF´s trup, heraf 13 danskere, 7 med skandinavisk pas og 3 udenfor Europa. Ser på alders sammensætningen, så har vi 3 spillere over 30 år, 3 spillere under 20 år, resten ligger i smørhullet mellem 22-26 år med Møllen som undtagelsen på 29.

Trupharmoni bliver ofte fremhævet som en driver for performance, kultur er en anden driver, og noget af det som er lettest at integrere er spillere fra samme kultur eller område. Jeg synes man så det i sidste år i FCK og tidligere år i FCM, hvis man får for mange ind med anden kultur (hvilket bestemt har sine fordele), så kan grundskelettet godt knirke. Medmindre man har så dybe lommer at alene kvaliteten hos den enkelte er så stor at det overskygger det andet. Jeg mener bare kan kan se på FCK og konstatere at selv de dybeste lommer har en grænse.

Umiddelbart tror jeg CV tænker vi står rigtig flot i forhold til ovenstående, vi har en trup som aldersmæssigt er lige-i-øjet, måske en anelse undervægtet i forhold til unge talenter, vi har også en stærk dansk/skandivanisk forankring, så jeg vil også mene at vi står rigtig godt på den front.

Det betyder at uanset hvem vi hiver ind, så forventer jeg at vedkommende rimelig hurtigt bliver integreret på holdet, der vil altid være indkøring, men det bliver ikke holdet som kommer til at bremse den udvikling. Jeg tænker også der er god plads til et par udenlandske spillere i truppen. Det kan enten være en profil eller ung spiller ala Bogere/Bisseck. Vi har en dansk/skandivavisk vægtning, som gør at henter vi en spiller fra et eksotisk land, så kommer vedkommende ind i en allerede velfungerende trup, så spilleren kan koncentrere sig om at lære klubben, holdet og spillestilen at kende, hvilket helt sikkert vil forkorte transitionstiden væsentligt.

Til gengæld tror jeg ikke det bliver en lottokupon med hverken målmand eller angriber, begge positioner har brug for kvalitet af forskellige årsager. JH er en fantasisk målmand, jeg ser ham gerne fortsætte ligeså længe han har lyst og evner, men får han en skade, så er vi på den. Vi mangler tydeligvis en dygtig angriber, vi har Serra som jeg synes har udviklet sig flot i år, jeg fornemmer en timelig stor personlig udvikling, og dermed også en tydeligere rolle på holdet. Men han kan også blive skadet og vi har rigtig mange kampe frem til vinter. James Bogere er et indlysende talent, måske tager han nogen tigerspring i efteråret, men var jeg CV ville jeg ikke satse butikken på det.

Konklusion: Det ser endda rigtig godt ud i AGF, holdet er både rutineret og med en aldersvægtning lige i "bulls-eye", vi mangler nogen spillere for at gøre det komplet, men der har vi DK´s bedste og mest rutinerede sportschef som har skaffet utallige titler til den klub han har arbejdet for, og en talentfuld træner og stærk stab som nok skal få holdet til at udvikle sig og præstere. Det bliver en meget spændende sæson vi kigger ind i, med europa og et nyt stadion. Det kan kun blive næsten ligeså vildt som denne her sæson.

Jeg har det mega underligt om vores position.

På den ene side har man festet, jublet, glædet sig til det der skulle ske nu, hvor "et mesterskab ville åbne for x og y nye muligheder, og bidrage økonomisk til et niveau vi ikke har prøvet før". Det er de tanker jeg var fyldt af.

Men jo mere jeg tænker over det - jo større økonomisk kløft husker jeg vi stod foran ift at 3 kæmpe profiler har forladt os - uden vi har fået en krone - og 2 spillere skal købes for samlet 10-15 mio i Jørgensen og Carstensen - uden vi får noget som helst vi ikke havde i forvejen i sæsonen. Det er voldsomt påvirkende - ift at skulle "forstærkes" - at vi har 5 cases der, der er i negativ værdi for os.
Gyamfi og Badji - er nærmest intet værd - og hvis de ikke kan sælges eller udlejes, så blot en ekstra udgift oveni.

Og så kommer jeg til nær-tristessen for mig personligt. Hver eneste rygte vi har hørt hele forsommeren her - har BIF også været interesseret i - og hvor det bare bliver klart, at vi på alle måder er bag BIF økonomisk ift hvad vi ønsker/kan tilbyde spillerne ift valg af klub når der skal vælges tilbud.. Øgenslæger, Ladho, Hansen, Huyseni etc. Alle rygter, hvor AGF og BIF begge er inde over.

Det er en svær position for os - at vi slet ikke har de penge vi gerne vil have - til at købe som et mesterhold. Og følelsen hos undertegnede er, at vi IGEN må vente til BIF er færdige, for at vi "får lov" at handle.

Med den officielle signing af Sebastian Jørgensen og en kommende signing af Rasmus Carstensen, så kan vi lige skæve lidt til trupsammensætningen, og måske deraf gætte os lidt til hvad CV kigger på af alder og lande når han kigger på udvalgte positioner.

Vi har pt. 22 spillere i AGF´s trup, heraf 12 danskere, 7 med skandinavisk pas og 3 udenfor Europa. Ser på alders sammensætningen, så har vi 3 spillere over 30 år, 3 spillere under 20 år, resten ligger i smørhullet mellem 22-26 år med Møllen som undtagelsen på 29.

Trupharmoni bliver ofte fremhævet som en driver for performance, kultur er en anden driver, og noget af det som er lettest at integrere er spillere fra samme kultur eller område. Jeg synes man så det i sidste år i FCK og tidligere år i FCM, hvis man får for mange ind med anden kultur (hvilket bestemt har sine fordele), så kan grundskelettet godt knirke. Medmindre man har så dybe lommer at alene kvaliteten hos den enkelte er så stor at det overskygger det andet. Jeg mener bare kan kan se på FCK og konstatere at selv de dybeste lommer har en grænse.

Umiddelbart tror jeg CV tænker vi står rigtig flot i forhold til ovenstående, vi har en trup som aldersmæssigt er lige-i-øjet, måske en anelse undervægtet i forhold til unge talenter, vi har også en stærk dansk/skandivanisk forankring, så jeg vil også mene at vi står rigtig godt på den front.

Det betyder at uanset hvem vi hiver ind, så forventer jeg at vedkommende rimelig hurtigt bliver integreret på holdet, der vil altid være indkøring, men det bliver ikke holdet som kommer til at bremse den udvikling. Jeg tænker også der er god plads til et par udenlandske spillere i truppen. Det kan enten være en profil eller ung spiller ala Bogere/Bisseck.

Til gengæld tror jeg ikke det bliver en lottokupon med hverken målmand eller angriber, begge positioner har brug for kvalitet af forskellige årsager. JH er en fantasisk målmand, jeg ser ham gerne fortsætte ligeså længe han har lyst og evner, men får han en skade, så er vi på den. Vi mangler tydeligvis en dygtig angriber, vi har Serra som jeg synes har udviklet sig flot i år, jeg fornemmer en timelig stor personlig udvikling, og dermed også en tydeligere rolle på holdet. Men han kan også blvie skadet og vi har rigtig mange kampe frem til vinter. James Bogere er et indlysende talent, måske tager han nogen tigerspring i efteråret, men var jeg CV ville jeg ikke satse butikken på det.

Konklusion: Det ser endda rigtig godt ud i AGF, holdet er både rutineret og med en aldersvægtning lige i "bulls-eye", vi mangler nogen spillere for at gøre det komplet, men der har vi DK´s bedste og mest rutinerede sportschef som har skaffet utallige titler til den klub han har arbejdet for, og en talentfuld træner og stærk stab som nok skal få holdet til at udvikle sig og præstere. Det bliver en meget spændende sæson vi kigger ind i, med europa og et nyt stadion. Det kan kun blive næsten ligeså vildt som denne her sæson.

Tak, Aske.

For at løfte mit humør lidt ift perspektiverne i truppen. Når jeg fokuserer på alt det der bliver svært at få ind, og det vi har mistet ift økonomisk formåen, så glemmer jeg lidt hvor fucking fedt det er, at vi har typer som Haugstrup, Bogere, Kristjansson, Emmery og de andre også. Håber Callø tager alle med storm.

Tak, Aske.

For at løfte mit humør lidt ift perspektiverne i truppen. Når jeg fokuserer på alt det der bliver svært at få ind, og det vi har mistet ift økonomisk formåen, så glemmer jeg lidt hvor fucking fedt det er, at vi har typer som Haugstrup, Bogere, Kristjansson, Emmery og de andre også. Håber Callø tager alle med storm.
Jep, tag en Fontex - eller bliv høj på minder og highlights fra sæsonen der gik.
Rygterne vil vide, at psykologer og terapeuter i Aarhus ordinerer highligts fra SJE-kampen hvor patienten tvinges til at se Bogere-scoringen igen og igen.

Perfekt middel mod en dårlig dag eller uge. Vi er mestrene. Det er vi hele næste sæson, og uanset hvordan den og de kommende sæsoner går, så har vi altid minderne om det fedste, flotteste og mest fortjente mesterskab i ligaens historie (set fra Aarhus ihf.).

Og så kommer jeg til nær-tristessen for mig personligt. Hver eneste rygte vi har hørt hele forsommeren her - har BIF også været interesseret i - og hvor det bare bliver klart, at vi på alle måder er bag BIF økonomisk ift hvad vi ønsker/kan tilbyde spillerne ift valg af klub når der skal vælges tilbud.. Øgenslæger, Ladho, Hansen, Huyseni etc. Alle rygter, hvor AGF og BIF begge er inde over.

Hvis du er bagud på nogen af de parametre som jeg har beskrevet, så er man nød til at rykke på det, jeg tror det er derfor Brøndby kigger på en masse danskere, både i vintervinduet og nu her i sommervinduet. Det samme med FCK, de betaler rigtig dyrt for at lappe hullerne. Ingen sportschef indrømmer offentligt at deres trup er blevet noget makværk, eller den er dysfunktionel. Brøndby er bare specielt, for deres bedste år, har været med Thomas Frank og Niels Frederiksen, men af en eller anden grund, er deres bedste trænersammensætning udsat for konstant beskydning for ikke at være godt nok. Jeg mener også Jesper Sørensen gjorde et godt stykke arbejde, det samme med CV, her skal vi bare være glade for at Brøndby bogstavelig talt smed guld på gaden.

Jeg er slet ikke misundelig på Brøndby, de er sådan set bare ved at lappe et skib som tager kraftigt vand ind, det samme har FCK gjort med nogen meget dyre indkøb i MEM og Bejimo.

Håber Callø tager alle med storm.

Ham havde jeg glemt, da han ikke står officielt på hjemmesiden, så tal er opdateret. :)

Vi har pt. 22 spillere i AGF´s trup, heraf 12 danskere, 7 med skandinavisk pas og 3 udenfor Europa. Ser på alders sammensætningen, så har vi 3 spillere over 30 år, 3 spillere under 20 år, resten ligger i smørhullet mellem 22-26 år med Møllen som undtagelsen på 29.

Det betyder at uanset hvem vi hiver ind, så forventer jeg at vedkommende rimelig hurtigt bliver integreret på holdet, der vil altid være indkøring, men det bliver ikke holdet som kommer til at bremse den udvikling. Jeg tænker også der er god plads til et par udenlandske spillere i truppen. Det kan enten være en profil eller ung spiller ala Bogere/Bisseck. Vi har en dansk/skandivavisk vægtning, som gør at henter vi en spiller fra et eksotisk land, så kommer vedkommende ind i en allerede velfungerende trup, så vedkommende kan koncentrere sig om at lære klubben, holdet og spillestilen at kende, hvilket helt sikkert vil forkorte transitionstiden væsentligt.

Til gengæld tror jeg ikke det bliver en lottokupon med hverken målmand eller angriber, begge positioner har brug for kvalitet af forskellige årsager. JH er en fantasisk målmand, jeg ser ham gerne fortsætte ligeså længe han har lyst og evner, men får han en skade, så er vi på den. Vi mangler tydeligvis en dygtig angriber, vi har Serra som jeg synes har udviklet sig flot i år, jeg fornemmer en timelig stor personlig udvikling, og dermed også en tydeligere rolle på holdet. Men han kan også blvie skadet og vi har rigtig mange kampe frem til vinter. James Bogere er et indlysende talent, måske tager han nogen tigerspring i efteråret, men var jeg CV ville jeg ikke satse butikken på det.

Jeg tror også, at så længe vi er igennem en opbygning - som jeg tror det er der CV ser AGF - fra en top 4-5 klub til en top 3 klub, der spiller europæisk, så bliver det rigtig meget ala det vi har set hidtil. Stabile og dygtige fodboldspillere der kender ligaen, eller som minimum Nordeuropa og ligaer der er på niveau med vores. Ikke for mange chancer.

Typer som Hedenstad, Solbakken, Carstensen, Jørgensen og Knudsen er glimrende eksempler på det.

Vores X-faktor skal så komme fra vores akademier, via typer som Kristjansson, Emmery og Bogere.

Det betyder samtidig også, at typer som Højer og Anderson kan falde i den kategori. Det samme med en Andreas Hansen.

Mit gæt er op mod 4 spillere i den kategori

Jeg tror de store profiler, måske to, lidt anderledes og dyre typer, udefra vil komme på leje med optioner. Nagalo er nævnt herinde, og han er en rigtig høj hylde - men måske ikke urealistisk.

AGF er et bedre sted, end de har været, siden jeg begyndte at følge holdet i første halvdel af 1990erne. I hvert fald siden indgangen til 1995/96-sæsonen hvor vi endnu ikke havde forstået implikationerne af den (dengang) kommende Bosman-dom.

Der er også en overordentligt god chance for, at næste sæson bliver dårligere end den overståede. Det har jeg også *virkeligt* ambivalente følelser over for, for det er sikkert som en grundfølelse bare svært at acceptere, og efter 30+ år med AGF har jeg aldrig været i den situation før. Hvordan fanden skal man forholde sig til det hele? Jeg ved det ærligt talt ikke.

Men helt grundlæggende så hviler succesen på JNs og CVs lange seje træk, og indtil andet er bevist, så er det nok for det bedste, at de holder øjet på dén bold: En stærk stamme, et par fornuftige (mere end ekstravagante) signings som supplement samt langsomt mere og mere produkt ud af ungdomsafdelingen.

På den ene side har man festet, jublet, glædet sig til det der skulle ske nu, hvor "et mesterskab ville åbne for x og y nye muligheder, og bidrage økonomisk til et niveau vi ikke har prøvet før". Det er de tanker jeg var fyldt af.

Men jo mere jeg tænker over det - jo større økonomisk kløft husker jeg vi stod foran ift at 3 kæmpe profiler har forladt os - uden vi har fået en krone - og 2 spillere skal købes for samlet 10-15 mio i Jørgensen og Carstensen - uden vi får noget som helst vi ikke havde i forvejen i sæsonen. Det er voldsomt påvirkende - ift at skulle "forstærkes" - at vi har 5 cases der, der er i negativ værdi for os.
Gyamfi og Badji - er nærmest intet værd - og hvis de ikke kan sælges eller udlejes, så blot en ekstra udgift oveni.

Det er en svær position for os - at vi slet ikke har de penge vi gerne vil have - til at købe som et mesterhold. Og følelsen hos undertegnede er, at vi IGEN må vente til BIF er færdige, for at vi "får lov" at handle.

Jeg kan sagtens se din ambivalens. Det er fedt med talenterne og se frem til succes for dem. Men det er en anden 'konto'. Der er også kontoen med gruppespil, kvalifikation til top-6 igen og fundamentet til at jagte medaljer igen. På den konto er de unge en mulig bonus, men ikke fundamentet.

I vinters var debatten hvem man kunne få ind, om man havde brug for dem, og om det var noget værd, når det tager en halvsæson at få dem spillet ind (en påstand fra andre, ikke en præmis jeg køber). Og så var der den med at i vintervinduet er ingen tilgængelige, så hvis man køber er det overpris for lavt niveau (igen ikke en præmis jeg køber).

Den præmis jeg købte var, at der er flere til salg om sommeren, men samtidig flere købere. Og man løber ind i FCK under rebuild, FCM der skal erstatte og udbygge og BIF der skal i gang med reset #2.

Jeg er stadig optimist, fordi jeg tror der er penge at handle for. Jeg har regnet en tilgang af 7 nye, hvor man i gns betaler 20m for 20 af dem, of 2,5m til alle 7. Med det der er frigivet og lange kontrakter, giver det en stigning på 36m i budgettet. Hvis JN og Fournais har realiteter bag deres offensive udmeldinger, MÅ der være plads til en solid øgning af budgettet.

Jeg har ikke indeksreguleringer (lønstigninger) med, eller hvis der er sign-ons. Men jeg har heller ikke med, at hvis én af de 6 transfers er en målmand, er Hedenstad formentlig videre og frigiver løn. Så er der stadig netto 3 ekstra i truppen, ekskl lejespillere retur.

Jeg har ikke Carstensen med. Hvad koster som fast mand ift det man betalte i leje i forgangne sæson? Mit bud er det går ca lige op.

Badji og Gyamfi skal ikke erstattes ved salg. JJA kan næsten finansiere sin afløser.

Attachments

• 20260613_104051.webp
    20260613_104051.webp
    789.9 KB · Views: 36
Last edited:
Jeg har delt truppen op i fire kategorier. Tager udgangspunkt i sikkert top 4 niveau.

Top 4 (T4)
Neutral (Neu)
Potentiale (Pot)
Ikke god nok (Vid)

Målmænd
JH (T4)
MH (Neu)

Forsvar
FT (T4)
EK (T4)
AJ (Neu)
LC (Pot)
TM (Vid)

Central midtbane
NP (T4)
MS (T4)
KY (T4)
MK (T4)
OH (Pot)

Wingbacks
RC (T4)
JA (Pot)
GL (T4)

Offensive midtbane
KA (T4)
TB (T4)
SJ (Neu)
FE (Pot)
TK (Pot)
RG (Vid)

Angribere
ST (Pot)
YB (Vid)
JB (Pot)
JS (Neu)

De sværeste var egentlig AJ, da jeg synes det er for tidligt at give op på ham. Emmery er T4 på en wing, ikke nødvendig på en wingback. Serra er jeg neutralt på, synes han har noget i sig, men der er meget langt i mellem.

Synes vi mangler to T4 spillere i forsvaret. Vi mangler også en på minimum niveau med Jesper Andersen til den venstre wingback. Derudover gerne en 10’er mere på T4 og helt sikkert en 9’er. Så det er umiddelbart 5 spillere. Hvis Yakob eller en anden smutter skal han erstattes.

Overvejede en udlejnings kategori. Men det var egentlig bare til Tchamche.

De sværeste var egentlig AJ, da jeg synes det er for tidligt at give op på ham. Emmery er T4 på en wing, ikke nødvendig på en wingback. Serra er jeg neutralt på, synes han har noget i sig, men der er meget langt i mellem.

Synes vi mangler to T4 spillere i forsvaret. Vi mangler også en på minimum niveau med Jesper Andersen til den venstre wingback. Derudover gerne en 10’er mere på T4 og helt sikkert en 9’er. Så det er umiddelbart 5 spillere. Hvis Yakob eller en anden smutter skal han erstattes.

Overvejede en udlejnings kategori. Men det var egentlig bare til Tchamche.
Fin øvelse. Poulsen og Solbakken i fulde omdrejninger er T4, men hvor står de reelt? Hvis de er klar, er udlejning nok også for OH.

JJA er en kompliceret sag. Han skal reelt spille meget mere givet alder og pris. Men vil man ikke hellere have Callø i konkurrence som backup, og bliver han så i overskud? Jeg har også et generelt princip om man har et begrænset antal potentiale-pladser/spørgsmålstegn på holdet. Så hvor gang man vælger et ? til, skal der et par ! til for at balancere. I din terminologi er det nok 2x T4 pr Pot. Neu tæller ikke, de kan kun bære egen vægt.

Fin øvelse. Poulsen og Solbakken i fulde omdrejninger er T4, men hvor står de reelt? Hvis de er klar, er udlejning nok også for OH.

JJA er en kompliceret sag. Han skal reelt spille meget mere givet alder og pris. Men vil man ikke hellere have Callø i konkurrence som backup, og bliver han så i overskud? Jeg har også et generelt princip om man har et begrænset antal potentiale-pladser/spørgsmålstegn på holdet. Så hvor gang man vælger et ? til, skal der et par ! til for at balancere. I din terminologi er det nok 2x T4 pr Pot. Neu tæller ikke, de kan kun bære egen vægt.
Solbakken så bare god ud da han kom ind mod Viborg. Målt på topniveau har jeg ham rigtig højt.

Jeg ved ikke helt med fordelingen mellem Pot og T4. Jeg synes god nogle Pot f.eks i en tre back kæde med to T4, kan være gode nok.

Jeg synes så rigeligt der er plads til både AJ og Callø. Jeg tænker specielt i Europa hvor vi måske bare skal forsvarer felt i 60% af tiden, der er hans duelspil glimrende.

Til de tre i forsvaret tænker jeg Tingager, Kahl, to spillere på højt niveau og så Callø og AJ.

Jeg glemmer aldrig AGF 3-2 FCK kampen i 23/24 sæsonen, ja netop den hvor MEM scorede en flot hattrick mod hans fremtidige hold.
Noget folk ofte glemmer er at Luka Callø spillede kampen alle 90 minutter, og endda fremragende. I kampen viste han enorm rolighed, fart, spilforståelse, duelstyrke og enorm kloghed. Jeg har siden da været helt vild med Callø og havde nok håbet han ville blive spillet mere i sæsonerne efter, men jeg glemmer ofte at han blot lige var blevet 18.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om den kæmpe tiltro Staben samt spillerne har til Callø, han er et kæmpe talent og viser kæmpe professionalisme ovenpå hans unge alder. Jeg er ikke i tvivl om han klarer den

Solbakken så bare god ud da han kom ind mod Viborg. Målt på topniveau har jeg ham rigtig højt.
Det kan sagtens være, at hans topniveau er højt, og han har da også haft gode kampe, synes jeg. Jeg håber sådan, at han kommer stærkt tilbage, og at hans diagnoser ikke bliver et problem for karrieren.
Jeg forstår dog ikke lige, hvad du så fra ham i den kamp mod Viborg. Her antager jeg, at du mener sidste kamp i sæsonen?
Fotmob har ham altså også som den dårligste GF'er på dagen med 6,2, hvilket må siges at være alt andet end imponerende. AGF - Viborg på Fotmob

Jeg er virkelig spændt på Solbakken og Polle, må jeg indrømme. Jeg håber sgu, at de kommer tilbage på fuldt blus igen, men det er lidt svært at vurdere lige pt. synes jeg. Vi har jo ikke rigtigt set så meget fra dem i noget tid. Det ville sgu være surt, hvis det skadespis bliver et tilbagevendende problem for Polle også.

Latest posts

Back