New posts

Oddset Pokalen 2025/2026

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 401
  • Views Views: Views 21K
Absurd ringe kamp. Teknisk på et urimeligt lavt niveau, ingen villighed til virkelig at sætte bolden på spil og ja et hav af spilstop med andre ord, Tudberg sidder med erektion mens JP er gået i haven.

Dagen efter vi måtte høre det er landets 2 bedste trupper.
Ja det er meget tydeligt at det er to hold der er mere bange for at tabe, end motiveret for at vinde.

Hvad bliver Tullbergs skæbne. KEP og Peter Sørensen lyder til at tro på fyring. Gravesen er overbevist om det ikke sker.

Image - Tullberg siger det ikke skal handle om ham. Det er korrekt, men det har det gjort det meste af sæsonen og det fortsætter så længe han skaber sig på sidelinjen.

Han fik liv i holdet og imponerende udtryk. Men holdet virker til at være blevet dårligere og man fik ikke boost af exit i Europa.

Har han flere tricks i ærmet end sin overfaldsbold, der er baseret på bedre individualister - og er overvældende når det kører?

Jeg synes han har begået mange rookie mistakes. Det må FCM leve med, når de går efter en ungdomstæner og åbenbart ikke investerer i at coache ham. Men kan han rette sine fejl og komme bedre ud til næste sæson? Er FCM tålmodige (nok) med ham?

Jeg glæder mig til at se FCM brænde alle deres straffespark.
Man kunne bare ønske at dommeren havde ret til at sige “Den her kamp er simpelthen for røvsyg, vi springer den forlængede spilletid over, og går direkte til straffesparkskonkurrence, det i udsætter tilskuere og seere for er beskæmmende for pokalfinalen”. Sådan en regel burde indføres, efter denne kamp.

Ja den er så ligegyldig den kamp, det eneste der er sikkert er at man ikke er i tvivl om det bedst spillende hold vandt superligaen.
Muntert indspark, som jeg nød. Men rammen omkring kampen er glimrende. Udsolgt og god stemning indikerer to klubber med tilhængere. De kan bare ikke leve op til det på banen.

FCK virker uafstemte og i for lavt gear. FCM lever som altid på sin type bold, men FCKs mandskab har for stor individuel kvalitet til at blive most af dem (men ikke nok spillemæssig kvalitet til at straffe dem).

Har set et par gange på det seneste at forsvarsspillere giver et let skub i ryggen på angribere Emmery, Osorio osv. ikke voldsomt men nok til at skubbe dem så meget ud af balance at deres næste touch ikke lykkedes. Det er netop det touch der kan blive en assist. Det sker både i feltet og udenfor og ingen dommere dømmer for det. Jeg synes ikke dommerlinjen behøver gøre det sværere at score i spillet. Omvendt er det et tyndt straffe. Hvad tænker I der kan gøres?

Last edited:
Sportsligt mest fair. Det giver ikke 8. Pladsen (!) mulighed for kval på bekostning af 3. Pladsen. I stedet får bronzevinderen sin tur i europa, og det 4. Bedste hold får lov at prøve kræfter med FCK i playoff-kampen.

Jeg kunne godt have undt Mads-Emil at vinde pokalen og se det sjove i FCM uden pokaler, men så må FCK jo tage deres del af slæbet også.

Sportsligt mest fair. Det giver ikke 8. Pladsen (!) mulighed for kval på bekostning af 3. Pladsen. I stedet for bronzevinderen sin tur i europa, og det 4. Bedste hold får lov at prøve kræfter med FCK i playoff-kampen.

Jeg kunne godt have undt Mads-Emil at vinde pokalen og se det sjove i FCM uden pokaler, men så må FCK jo tage deres del af slæbet også.
Samtidig kan det også betyde at Tullberg er træner i FCM i næste sæson, det er også en stor fordel.

Hvor er det dejligt, at man ikke behøver at følge ængsteligt med og håbe på forlænget spilletid :)
Jeg skulle lige til at nævne at jeg for ikke længe siden var sikker på at jeg skulle håbe på forlænget spilletid i den kamp, men nu hvor AGF har vundet guld og jeg sådan halvt følger med i den, må den gerne bare slutte. Elendig kamp. Ærgerligt at vi ikke havde lidt marginaler og en bedre dommer i semifinalerne, vi havde ikke behøvet tænke på sidste kamp mod Viborg som det udviklede sig og er klart bedre end de to hold.

Latest posts

Back