New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: AGF - Lech Poznan, tirsdag 21. Juli kl 19.00

Hvordan bliver udgangspunktet for kamp nr 2

• Total voters
    88
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: AGF - Lech Poznan, tirsdag 21. Juli kl 19.00
De scorer bare gudemål, og vi er slet ikke på niveau på adskillige pladser. Det er dyrt, og Europa League må nu være det ultimative mål.

Bech kan ikke spille nier, Anderson, Hansen og Abbew skal aldrig starte igen, og CV må presse på for at få penge nok til at insistere på de spillere, vi skal bruge. De er bedre end os, men det her er så skuffende dårligt, at jeg bliver ked af det.
Anderson skal aldrig starte igen? Voldsomt.

Anderson skal aldrig starte igen? Voldsomt.
100 % sandhed fra min stol. Jeg kan se en kvalitet i at sætte en kaosspiller ind i 60' minut for at lave et eller andet, men han kan ganske enkelt ikke håndtere en startplads på det her hold. Han er slet ikke god nok til at være "The Man", hvilket han altid vil se sig selv som. Elendig transfer med potentiale til at blive en acceptabel fejltagelse.

Kald det bare had. Det er såmænd sandheden, for jeg fucking. Hader. Mikael Anderson, den fucking taber.

Jeg håber, der er brugere som i morgen har fået lidt mere ilt til hjernen.
Enig.

Det er ikke verdens undergang, det har været helt tydeligt at CV og AGF ikke har prioriteret denne runde specielt højt, når man går til den med en forsvarer der har spillet én hel kamp på 26 måneder, og uden en 9’er.

Må håbe vi kan nå at registrere en spiller mere inden næste runde.

Spændende om JJA kan spille sig op mod BIF

100 % sandhed fra min stol. Jeg kan se en kvalitet i at sætte en kaosspiller ind i 60' minut for at lave et eller andet, men han kan ganske enkelt ikke håndtere en startplads på det her hold. Han er slet ikke god nok til at være "The Man", hvilket han altid vil se sig selv som. Elendig transfer med potentiale til at blive en acceptabel fejltagelse.

Kald det bare had. Det er såmænd sandheden, for jeg fucking. Hader. Mikael Anderson, den fucking taber.

Du burde måske slukke for i aften. Du fremstår lettere ubegavet lige nu.

Latest posts

Back