New posts

Kamptråd Pokalturnering 21/22: runde 4 Onsdag d. 27.10.2021 kl. 19.00

  • Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 125
  • Views Views: Views 7K
Jeg er helt med på, at der er markante problemer med udviklingen i spillet, men i forhold til snakken om trænerfyringer er det værd at bemærke, at vi har vundet 4 ud af de seneste 6 Superligakampe - og de to vi har tabt har vi været underdogs i.

Davids største problem (udover spillet) er, at kampprogrammet før jul er rigtigt grimt.
 
Jeg er helt med på, at der er markante problemer med udviklingen i spillet, men i forhold til snakken om trænerfyringer er det værd at bemærke, at vi har vundet 4 ud af de seneste 6 Superligakampe - og de to vi har tabt har vi været underdogs i.

Davids største problem (udover spillet) er, at kampprogrammet før jul er rigtigt grimt.

Davids største problem er at der har været 0 udvikling i holdet i et år nu, og han virker totalt fortabt.
 
Lige returneret fra stadion. Jeg gik efter 2. halvleg ved 0-0.
ALDRIG har jeg set mere trist og uinspireret spil. Og alle var bare ligeglade. Folk grinede da vi skulle vælge MOM. Der har været væsentlig mere engagerede indsatser mod Roskilde og Skive.
Min makker og jeg var enige om at i aften ramte vi bunden. Hørte I andre også braget?
Jeg er dybt dybt rystet over vores bundniveau. Sønderjyske kunne intet, men vi ville endnu mindre.
David og Co må ud. Eller hele holdet. Vælg selv.
 
Davids største problem er at der har været 0 udvikling i holdet i et år nu, og han virker totalt fortabt.

Sådan generelt ja, men hvis vi snakker fyringstrussel er det mest ubehageligt, at der er en vinterpause inde de "letteste" kampe på papiret.

Hvis AGF kommer nogenlunde til vinterpause pointmæssigt sidder David alt andet end lige sikrere i sædet og vil sandsynligvis få foråret med til at få sat skub på udviklingen.
 
Ja, så mistede jeg stemmeretten. Efter kampen på mandag ryger ægteskabet formentlig. Og om et par uger er det forstanden. Især hvis DN udtaler, at "vi skal bare give den gas" bare en eneste gang mere. Alle, ledelsen, staben og ikke mindst os fans har åbenlyst overvurderet truppen. 37 millioner smidt direkte på lossepladsen har forblændet os til at tro på mirakler. Vi er milevidt fra den styrke vi havde for halvandet år siden, Vi har i øjeblikket ikke styrke til at spille i SL. Det kan selvfølgelig vende, men håbet smuldrer uge for uge.
 
Jeg er helt med på, at der er markante problemer med udviklingen i spillet, men i forhold til snakken om trænerfyringer er det værd at bemærke, at vi har vundet 4 ud af de seneste 6 Superligakampe - og de to vi har tabt har vi været underdogs i.

Davids største problem (udover spillet) er, at kampprogrammet før jul er rigtigt grimt.
Jeg er enig. Hvis vi accepterer at toppen er langt væk og vurderer ud fra efter transfervinduet lukkede, ser der principielt ok ud.

Udfordringen for mig er at AGFs sejre har virket lidt tilfældige. Jeg fortalte mig selv, at AGF gav sig selv systematisk gode odds for at vinde ved den grimme still og at der var en vis systematik i de skabte chancer. En kamp som den her giver et andet indtryk.

Jeg vil reagere negativt på en fyring hvis der ikke står en velovervejet afløser klar. AGF er ikke i frit fald og måske kan David Nielsen få styr på det. Men jeg vil være ok med et skift fx til jul, hvor en ny langsigtet løsning præsenteres. Som det ser ud nu er også også ok med at lade David forudsætte.
 
Jeg tager simpelthen hatten af for dem der kan se noget positivt for os sådan som det har kørt i denne sæson.

Jeg har ingen forventninger til kampene resten af året og så må vi vurdere på hvad der skal ske i vinter pausen.

Jeg knus elsker David. Han er simpelthen min yndlings træner nogensinde i AGF. Men som det har kørt det sidste år kan jeg simpelthen snart ikke se nogen anden udvej end at få kigget på hele vores setup, også med ham.

Vi har simpelthen en meget bedre trup end det jammerlige tonser fodbold vi spiller lige nu.
 
Last edited:
Jeg tager simpelthen hatten af for dem der kan se noget positivt for os sådan som det har kørt i denne sæson.

Jeg har ingen forventninger til kampene resten af året og så må vi vurdere på hvad der skal ske i vinter pausen.

Jeg knus elsker David. Han er simpelthen min yndlings træner nogensinde i AGF. Men som det har kørt det sidste år kan jeg simpelthen snart ikke se nogen anden udvej end at få kigget på hele vores setup, også med ham.

Vi har simpelthen en meget bedre trup end det jammerlige tonser fodbold vi spiller lige nu.

Jeg ved ikke om gameplanen i dag var specielt primitiv, men når det tekniske niveau og timingen i pasningsspillet er så jammerlig falder det (foruden spillerne naturligvis) også tilbage på trænerstaben.
 
Det er også fuldstændig vanvittigt, at vi gik ind i sæsonen med en ide om at spille mere boldbesiddende fodbold og endda brugte en masse penge på at købe spillere til det. Og kort tid efter konkluderes det, at boldbesiddende spil ikke kan lade sig gøre, hvorefter man går over til det ringeste spil, vi måske nogensinde har set under David.
 
Det er vildt at se ham efter kampen i det interview. Jeg har svinget meget i min vurdering af ham, fra at det har været meget primitivt over overfladisk og til ret cool (ikke nogen retning men udsving fra interview til interview). Det her interview virkede meget reelt og der er ikke noget bedre end når man kan mærke den der udtaler sig (hvis vi ser isoleret på interviews efter kampen) Stor sympati for det.
 
Jeg er helt med på, at der er markante problemer med udviklingen i spillet, men i forhold til snakken om trænerfyringer er det værd at bemærke, at vi har vundet 4 ud af de seneste 6 Superligakampe - og de to vi har tabt har vi været underdogs i.

Davids største problem (udover spillet) er, at kampprogrammet før jul er rigtigt grimt.
Hehe ja det siger alt om hvor ringe forfatningen har været denne sæson, at man har så lidt tiltro efter 4 sejre i 6 kampe. Håber truppen kan finde troen og gejsten bedre end os fans. Føler sgu virkelig med drengene det kører bare ikke rigtig. Kvaliteten er for ringe på kanterne og i front. Vi savner virkelig at kunne sætte 3 friske testosteron hungrende reserver ind når det ikke kører som i dag og ofte i efteråret.

Hver uge må vi bare sætte vores lid til nu kommer pm og bundu i gang - eller Jon rammer en af sine vilde dage. Bliver godt at få MA med fra start igen. Albert var stærk undervejs i dag, der var lidt håb at hente. Yann klasse - men tog sig så lige en blunder. Vores backs havde ikke nogen heldig dag. Og håber David får vækket Alberto fra sin 1000 års søvn. Lund må have taget pladsen igen - eller er ikke Munks tur. Og hvorfor kan de ikke finde ud af at lave en dyb stikning til Kurmi? Links viste faktisk fin gejst, men nytter ikke noget hvis han ikke får lagt slutprodukt på.

Lige før man begynder for første gang i et par år at kigge på nedrykningskonkurrenterne. 4 kampe tilbage så må SIB & Co tage bestik og se hvad der bør gøres.
 
Du kan bare dele de 8 x 15 minutter op - perfekt sovepille efter en hård og stresset dag på job. Du sover med garanti hurtigt.
Tror jeg springer over - der er ingen grund til selvpineri:mad: Rigeligt at læse et referat.

Nøjes blot med at konstatere, at EB skriver vi kørte den sædvanlige plan med indlæg fra kanterne til PM men de bolde styrede de Sønderjyske forsvarere nemt væk. Det lyder som noget vi har set før - måske de skulle have stået overfor en hurtig angriber i stedet og være blevet løbet lidt trætte.

Må indrømme jeg er forundret over den blivende tillid til en angriber uden mål i støvlerne i rigtig laaaaannnnnggg tid............ Han har gjort det super i andre sæsoner og håber han kommer tilbage og viser samme kvalitet men det virker som om han har været hæmmet i snart et års tid. Der er ikke scoret mange mål i åbent spil.
 
Ja den er blevet trukket alt for langt ud med PM - desværre.

Måske det var en bjørnetjeneste han fik så hurtig comeback da han ikke var helt på toppen - selvtilliden er nok slidt, selvom jeg synes han tager den stærkt på overfladen. Drømmer om at et mål kan give ham det boost der for et år siden gjorde ham til landsholdsspiller, uden debut dog. Kurmi virker også uden stor tro på tingene og spilles helt forkert. AA synes jeg faktisk altid har gjort det hæderligt i indhop - ærlig type. Men svært ved lige at se ham score i hver 3. kamp. Savner helt Helenius der heller ikke lavede mål eller havde ild i øjnene...

Føler virkelig med David, hvad skal han gøre? Resultaterne har været gode sidste 6-7 kampe og spillet piv ringe siden sommer, og offensiven tynd hele 2021 - alt for få mål.

Man tænker hvad med at ryste posen prøve 442 - men så mister vi power på central midtbane. Så måske det heller ikke er løsningen...

Mål og sejre er vist bedste medicin.
 

Latest posts

Back
Top